حسین واحدی پور یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این روزنامه از روز یکشنبه 29 اسفندماه تا روز یکشنبه 13 فروردین ماه بدون وقفه منتشر و دراختیار مخاطبان قرار می گیرد.
وی اظهار کرد: با توجه به روزهای حساس و تعطیلات طولانی سال نو، مردم کشور اشتیاق فراوانی به کسب خبر و آگاهی از مسائل روز دارند که روزنامه خبرجنوب با درک این حساسیت مانند سال‌های قبل در تمام ایام تعطیلات نوروز انتشار خود را ادامه می‌دهد.
مدیرمسئول روزنامه خبرجنوب با بیان اینکه این روزنامه افتخار دارد که بی‌وفقه در عرصه اطلاع رسانی به مردم و میهمانان نوروزی خدمات‌رسانی کند افزود: این روزنامه با اعتقاد به فرهنگ پویا و اصیل اسلامی - ایرانی و لزوم آگاهی مردم از مسائل روز همواره بر اطلاع رسانی دقیق و سریع و بازتاب دادن اخبار و گزارش‌های روز در صفحات نشریات خود اصرار می‌ورزد و در انجام رسالت خطیر مطبوعاتی خود بر انتشار روزنامه در ایام تعطیل به ویژه تعطیلات نوروزی تاکید دارد.
واحدی پور بیان کرد: در شماره‌های نوروزی علاوه براطلاع رسانی داخلی و بین المللی، به معرفی جاذبه‌های گردشگری استان پرداخته می شود و همچنین اطلاعات لازم در زمینه‌‌های مختلفی ازجمله محل‌های اسکان و مراکز خدمات‌دهنده به مسافران در اختیار آنها قرار می گیرد.
7387/ 2027
خبرنگار: رضا قادری ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.