به گزارش خبرنگار ایرنا ، فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شاهد پرواز 6 شهید گمنام و چهار شهید شناسایی شده از دوران دفاع مقدس بود که بر دست های ملت خدای جوی شیراز تا آرامگاه ابدیشان بدرقه شدند ، شهدایی که رفتند تا ایمان و آزادی برای ملت همیشه بیدار ما جاودان بماند و مرزهای امنیت و شرافت و غیرت بدون مدافع نماند .
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس به خبرنگار ایرنا گفت:همزمان با ایام فاطمیه ، پیکرهای مطهر 6 شهید گمنام دوران دفاع مقدس دراستان فارس تشییع و خاکسپاری می شود .
سرهنگ پاسدار حمیدرضا گرامی با بیان اینکه پیکرهای مطهر این شهدا در پنج نقطه از استان فارس تشییع و پس از برگزاری مراسم‌ وداع با شهدا، به خاک سپرده خواهد شد گفت : پس از برگزاری مراسم استقبال که از فرودگاه شیراز آغاز شده پیکرهای مطهر شهدا به محل معراج‌ شهدای گمنام منتقل می‌شود.
مراسم تشییع شهدا ساعت 17 سه‌شنبه از مسیر چهارراه شاهزاده قاسم به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار و مراسم وداع با شهدا نیز در حرم مطهر برگزار می‌شود و پس از آن، چهارشنبه شهدای گمنام پس از تشییع در نقاط مختلف فارس، تدفین می‌شوند.
همچنین همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) پیکر مطهر 2 شهید گمنام در بوستان شهدای گمنام شهرستان پاسارگاد تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.
پیکر مطهر یک شهید گمنام نیز در پارک شهر زرقان و یک شهید گمنام دیگر نیز در تپه نورالشهدای نورآباد تشییع و به خاک سپرده می‌شود.
تاکنون 314 شهید گمنام در 94 نقطه استان فارس به خاک سپرده شده‌اند و هویت پنج شهید گمنام در سه نقطه استان فارس شناسایی شده است.
خبرنگار : نیکنام خشنودی ** انتشار دهنده:‌غلامرضا مالک زاده
6113 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.