به گزارش خبرنگار مهر، ایرج حریرچی که صبح جمعه با هدف نظارت بر خدمات مرتبط با پیشگیری و درمان کروناویروس به استان فارس سفر کرده است، ابتدا در مرکز خدمات جامع سلامت حضرت ابوالفضل (ع) که از روزهای نخست اپیدمی این بیماری در استان، به عنوان مرکز سرپایی رسیدگی به موارد مشکوک به کروناویروس مشخص شده است، حضور یافت.

وی در این بازدید ضمن حضور در بخش‌های مختلف این مرکز خدمات سرپایی، با مسؤولان، کارشناسان و مراقبان سلامت گفت و گو کرده و فرآیندهای ارائه خدمت به مراجعان را بررسی کرد.

نحوه ارائه آموزش به جمعیت تحت پوشش و مراجعان، آمارهای مراجعه روزانه، روند معاینه مراجعان، فرآیندهای ارجاع و پیگیری، از جمله نکات مورد بررسی معاون کل وزارت بهداشت در این بازدید بود.‌

دکتر حریرچی همچنین در تماس تلفنی با یکی از بیماران مبتلا به کروناویروس که از سوی مرکز خدمات جامع سلامت حضرت ابوالفضل (ع) مورد پیگیری قرار گرفته بود، نحوه خدمات رسانی را بررسی کرده و مورد راستی آزمایی قرار داد که با ابراز رضایتمندی این بیمار همراه بود.

مرکز خدمات جامع سلامت ۱۶ ساعته حضرت ابوالفضل (ع) تحت پوشش مرکز بهداشت شهدای والفجر با زیربنای ۵۵۰ مترمربع و دارا بودن سه پزشک خانواده مستقر در مرکز و ۳۰ پزشک خانواده در مطب‌های خصوصی و دولتی، به جمعیتی حدود ۶۴ هزار نفر خدمات ارائه می‌دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1410727
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.