به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله اسماعیلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با وجود گندزدایی، ضد عفونی و انسداد روزانه نقاط حساس و مهم شهرستان جهرم توسط جهادگران بسیجی رزمایش دفاع بیولوژیک جهت رفع آلودگی نقاط آلوده شهرستان برگزار شد.

وی افزود: این رزمایش با توجه به شناخت نسبی از نقاط آلوده و ضرورت اقدام سریع در رفع آن همچنین نمایش اقتدار بسیجیان و گروه‌های جهادی با حضور بیش از ۸۰۰ بسیجی و پاسدار از ۹۰ پایگاه و ۴۰ گروه جهادی برگزار شد و تمام نقاط مورد نظر گندزدایی و ضدعفونی شد.

اسماعیلی بیان کرد: از نقاط جالب توجه و فداکارانه حضور خودروهای کشاورزی و باربری سنتی در حوزه‌های روستایی که خود نشان از اتحاد ناگسستنی بین مردم و جهادگران بسبجی بود.

رئیس شورای جهادی بسیج شهرستان جهرم گفت: این رزمایش با حضور بیش از ۱۰۰ خودرو بسیجیان مردمی شامل تراکتورهای سمپاش، نیسان، تویوتا و خودرو سنگین و موتور سیکلت در کنار خودروهای پایگاه‌های بسیج حضور داشتند که جلوه ویژه‌ای را به رزمایش دادند.

وی با بیان اینکه رزمایش دفاع بیولوژیک با رمز یا علی اکبر امام حسین (ع) در سالروز میلاد حضرت علی اکبر و روز جوان برگزار شد، تاکید کرد: جوانان بسیجی و جهادگر از ساعت ۱۹ (آغاز عملیات) تا پاسی از شب این رزمایش جهادی را انجام دادند.

اسماعیلی ضمن تشکر از فرماندهی و جهادگران ناحیه مقاومت از جمله فرماندهان حوزه‌ها، پایگاه‌ها و گروه‌های جهادی شهرستان، بیان کرد: شهروندان در خانه بمانند و رعایت اصول بهداشت فردی را انجام دهند و از تجمعات به‌شدت خودداری کنند.

نایب رئیس شورای شهر جهرم ادامه داد: امیدوارم که با تلاش این جهادگران عرصه بهداشت و درمان و همچنین کمک دیگران فعالان این حوزه بتوانیم هر چه سریع‌تر این اپیدمی را کنترل و این ویروس منحوس را نابود کنیم و ضمن اینکه در صورت عدم رعایت موارد این مبارزه فرسایشی و خسارات جبران ناپذیری را با سلامت و اقتصاد جامعه وارد می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1400235
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.