شورای نگهبان شنبه ۱۲ بهمن ۹۸ نتایج رسیدگی به صلاحیت داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را به ستاد انتخابات کشور اعلام کرد که این نتیجه صبح یکشنبه از طریق فرمانداری های مرکز حوزه های انتخابیه به داوطلبان ابلاغ شد.

داوطلبان رد صلاحیت شده در این مرحله از بررسی صلاحیت سه روز فرصت دارند تا اعتراض خود را به هیات نظارت استان ها و شورای نگهبان اعلام کنند.
رییس شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان فارس یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: هیچکدام از داوطلبان رد صلاحیت شده مدنظر این شورا در مرحله بررسی صلاحیت ها توسط شورای نگهبان تایید صلاحیت نشده اند.
کرامت الله اکبری افزود: بعید می دانم افراد رد صلاحیت شده در این مرحله نسبت به نظر شورای نگهبان اعتراضی ثبت کنند.
وی ادامه داد: در صورت برقراری این وضعیت مطابق بیانیه ای که صادر کردیم لیستی ارایه خواهیم کرد.
میراعظم هاشمی دبیر حزب اعتدال و توسعه استان فارس نیز به خبرنگار ایرنا گفت: در این مرحله از رسیدگی به صلاحیت داوطلبان هیچکدام از داوطلبان مدنظر جریان اعتدالگرا تایید صلاحیت نشدند و اگر وضعیت همین گونه باقی بماند داوطلبی نداریم که بخواهیم لیستی ارایه دهیم.
مجید فروردین سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس نیز به خبرنگار ایرنا گفت: از میان داوطلبان مدنظر این شورا که موفق به اخذ تاییدیه صلاحیت نشده بودند تنها ۲ نفر که پیش از این برای آنان عدم احراز صلاحیت بیان شده بود موفق به تایید صلاحیت در این مرحله شدند.
وی افزود: تا کنون در خصوص لیست نهایی تصمیم گیری نشده و  لیست نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس تا چند روز آینده منتشر خواهد شد.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با نخستین میاندوره ای مجلس خبرگان رخبری دوم اسفندماه برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.