آیین معارفه پزشکان متخصص و فوق تخصص جدید یکشنبه برگزار شد که رییس دانشگاه علوم پزشکی جهرم در این آیین اظهار داشت:  هم اکنون ۱۱٢ متخصص روزانه به ۲٢۰۰ هزار بیمار در کلینیک‌ها و بیمارستان‌های جهرم خدمات ارائه می‌کنند.

دکتر محمد رحمانیان گفت:  شهرستان جهرم دارای ۴۳۰ تخت بستری  فعال است و تمام تلاشمان این است با افتتاح بیمارستان ۳۱۳ تخت خوابی که پیشرفت ۹۰ درصد دارد مجموع تخت‌های فعال بیمارستان‌های جهرم به ۷۰۰ تخت برسد.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم هم  دراین مراسم با اشاره به  ۶۵ پروژه بهداشتی و درمانی این شهرستان گفت:  عمده پروژه‌های بهداشتی و درمانی این شهرستان به بهره‌برداری رسیده است که این مهم باعث تحولی شگرف در حوزه بهداشت و درمان جهرم شده است.

مهدی شفیعیان بیان کرد: شمار  قابل توجهی از بیماران از شهرستان ها و استان های مجاور برای درمان به جهرم  مراجعه می کنند که این نشانگر  ارائه خدمات درمانی ارزان و با کیفیت به مردم شریف است.

دکتر قهرمان بمانا معاون درمان دانشگاه در ادامه مراسم  با اشاره به ورود بخش خصوصی به حوزه درمانی جهرم  گفت:  وجود بخش خصوصی با حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص با تجربه در کنار بخش دولتی از دیگر اهداف ما بود که با ایجاد  آن این فرصت فراهم شود که بیمار برای درمان خود انتخابی آزاد داشته باشد.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.