معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی فسا، سه‌شنبه با بیان این مطلب در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: کمیسیون ارزشیابی متون و منابع منتخب علوم پزشکی، پس از داوری عنوان کتاب‌های منتخب سال ۹۸ را اعلام کرد که در میان آنها سه کتاب تالیف استادان این دانشگاه نیز قرار دارد.

مجتبی فرجام، افزود: ۲۰ عنوان کتاب از استادان دانشگاه علوم پزشکی فسا به کمیسیون ارزشیابی متون و منابع منتخب علوم پزشکی ارسال شده بود که کتاب "بهداشت سالمندان و آموزش سلامت" تالیف دکتر علی خانی جیحونی و ابراهیم نظری فر، کتاب "تغذیه در اختلالات خوردن" تالیف دکتر رضا همایونفر، علیرضا قائمی و الهام احرام پوش و کتاب "پرستاری بیماری‌های قلب و عروق" تالیف دکتر مصطفی بیژنی، مهدی امیرخانی و سعیده جعفرزاده، به عنوان سه کتاب تالیفی منتخب معرفی شدند.
وی، همچنین از خدمات مصطفی بیژنی به سبب مدیریت خوب در عرصه انتشارات و افزایش چشمگیر کتاب‌های تالیفی دانشگاه علوم پزشکی فسا قدردانی کرد.
طبق اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سال ۱۳۹۸ تعداد ۲ هزار و ۷۵۱ کتاب در سامانه دبیرخانه کمیسیون ارزشیابی متون و منابع منتخب علوم پزشکی ثبت شد که از این تعداد ۲ هزار و ۴۶۰ کتاب در حوزه دانشگاهی بوده که در نهایت پس از داوری و ارزیابی کتاب‌ها بر اساس شاخص‌های مصوب در کمیسیون، ۲۳۹ کتاب به عنوان کتاب منتخب در سال ۹۸ تعیین شد.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.