داوود ایوبی، یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: قوم‌گرایی و طایفه‌گرایی و دامن زدن به اختلافات طایفه‌ای نیز از مواردی است که انتخابات را با چالش مواجه خواهد کرد.

وی ادامه داد:‌هرگونه جهت‌گیری مجریان و ناظران در انتخابات پیش‌رو باعث ایجاد بی‌اعتمادی در مردم و تضییع حقوق رای دهندگان و کاندیداها خواهد شد.
ایویی بیان کرد: هم از اعضای هیات اجرایی و هم هیات نظارت انتخابات شهرستان انتظار است که همچنان که در گفتار خود بر لزوم رعایت بی‌طرفی تاکید می‌کنند با چینش و استقرار نیروهای بی‌طرف و بی‌حاشیه در شعب اخذ رای در عمل نیز این مساله را اثبات کنند.
او اظهار داشت: فرمانداری ممسنی برای برگزاری انتخابات سالم، آرام و پرشور، از ظرفیت علما، روحانیون، معتمدین، بزرگان، فعالان سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و نخبگان شهرستان استفاده خواهد کرد.

فرماندار ممسنی با اشاره به آمادگی عوامل اجرایی این شهرستان برای برگزاری انتخاباتی آرام و بی‌حاشیه گفت: قطعا بی‌طرفی مجریان انتخابات زمینه‌ساز برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور خواهد بود.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و نخستین انتخابات میان دوره ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری دوم اسفند ۹۸ برگزار می شود.
شهرستان ممسنی به مرکزیت نورآباد در ۱۶۳ کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.