رئیس اداره برق گویم روز یک‌شنبه اعلام کرد: اجرای طرح‌های نیرورسانی با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار با احداث شبکه و جمع‌آوری برق‌های غیرمجاز در این منطقه از شهرستان شیراز انجام شده است.

هادی پیرحق شناس گفت: با توجه به اهمیت و لزوم کاهش تلفات در شرکت های توزیع و ادارات زیر مجموعه ، از ابتدای سال تا پایان آبان ماه ، طرح‌های مختلف نیرورسانی، احداث شبکه و جمع‌آوری برق‌های غیرمجاز در سه شهرک سیاه درختی، شهرک شورا و شهرک زیمنس در محدوده جغرافیایی اداره برق گویم اجرایی شده است.

وی ادامه داد: در شهرک زیمنس بالغ بر ۳۰۰ متر شبکه فشار متوسط و ۴۴۰۰ متر شبکه فشار ضعیف جمع آوری و  ۶ دستگاه ترانسفورماتور با ظرفیت ۱۴۵۰ کیلوولت آمپر نصب شده است.

پیرحق شناس با بیان اینکه در این شهرک ۱۳۸ دستگاه چراغ لاک پشتی نیز نصب شده گفت: اعتبار هزینه شده برای طرح‌های این شهرک ۱۲ میلیارد ریال بوده است.

وی همچنین گفت: در شهرک‌های شورا و سیاه درختی نیز ۲ هزار ۶۰۰ متر شبکه فشار متوسط و ۳هزار ۵۰۰ متر شبکه فشار ضعیف احداث و ۵ دستگاه ترانسفورماتور با ظرفیت  یک هزار ۲۸۰ کیلوولت آمپر نصب شده است.

این مقام مسئول با اشاره به نصب ۸۸ دستگاه چراغ لاک پشتی در شهرک های شورا و سیاه درختی خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح‌ها ۱۸ میلیارد ریال هزینه شده است.

پیرحق شناس اضافه کرد: همزمان با اجرای پروژه‌های نیرورسانی به سه شهرک یاد شده،  یک هزار ۲۰۰ انشعاب برق غیرمجاز جمع‌آوری و انشعاب قانونی جایگزین گردیده که نهایتاً  منجر به صرفه‌جویی سالیانه ۲۵ میلیون کیلووات ساعت در برق مصرفی می گردد .

رئیس اداره برق گویم همچنین گفت: اقدامات اجرایی شده از سوی این اداره، زمینه ساز تامین برق پایدار و مطمئن برای ساکنان این شهرک‌ها ، بهره مندی آنان از روشنایی مطلوب معابر و باعث رضایت مندی اهالی شهرک های مذکور شده است .

شهرک گویم در فاصله ۳۰ کیلومتری شمال غرب شیراز قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.