سعید معصومی شنبه اعلام کرد: منطقه ۷ شهرداری شیراز یک هزار و ۸۰۰ هکتار وسعت دارد و در شمال شرقی شیراز واقع شده و همچنین ورودی شرقی این کلانشهر در این منطقه قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه برنامه‌هایی برای افزایش سرانه فضای سبز منطقه ۷ از هشت مترمربع برای هر فرد به ۱۴ متر مربع اجرایی شده، اظهار داشت: از پروژه‌هایی که در این منطقه در خصوص فضای سبز در حال انجام است می توان به احداث بوستان ساحلی، احداث پارک محله ای سهل آباد، بهسازی پارک ها و بوستان های منطقه، تکمیل فضای سبز موجود و درخت کاری پارک شهروند، حاشیه کوه راه، پارک حاشیه خیابان های  فرصت، تخت جمشید، پیاده راه های بولوار اتحاد و بولوار نصر اشاره کرد که ضمن ایجاد فضای تفریحی و ورزشی برای شهروندان، سرانه فضای سبز را در منطقه ارتقا خواهد داد.

شهردار منطقه ۷ شیراز اضافه کرد: در محدوده منطقه ۷ شهرداری شیراز بحث خدمات به دلیل در حال توسعه بودن آن بسیار پررنگ است و به‌طور مستمر اجرای طرح‌های عمرانی اعم از بزرگراه، خیابان، معبر و پارک در آن جریان دارد.

او عنوان کرد: از دیگر پروژه های در حال اجرا در منطقه ۷ می توان به احیای میدان الله و محیط پیرامونی آن ،تعمیر و ساخت دیوار گذاری و همچنین لایروبی رودخانه خشک، ساماندهی نمادهای شهری و زیباسازی پروژه ها،اجرای طرح آبخیز داری در رودخانه خشک و ساماندهی محور شرق بولوار خلیج فارس نام برد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.