عنایت الله رحیمی دوشنبه در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شیراز افزود: مدیران اقتصادی استان هم از طریق رسانه‌ها به تبیین مزایای مصرف کالای ایرانی و مضرات مصرف کالای قاچاق بپردازند.
او ادامه داد: حضور روحانیون، استادان دانشگاه و سایر گروه‌هایی که دارای پایگاه اجتماعی هستند هم برای تبیین اهمیت مصرف کالای ایرانی و اقناع مردم در این زمینه بسیار موثر است.
وی، بر اهمیت نظارت سازمان جهادکشاورزی استان فارس بر مصرف سوخت در چاه‌های کشاورزی به ویژه چاه‌های غیرمجاز هم تاکید کرد و گفت: آن دسته از چاه‌هایی که در اثر خشکسالی غیرفعال شده‌اند باید از چرخه دریافت سوخت خارج شوند و مصرف سوخت بخش ماشین آلات و مرغداری‌ها نیز با نظارت دقیق سازمان جهادکشاورزی همراه باشد.
استاندار فارس افزود: لازم است برای مدیریت سوخت در بخش کشاورزی به سمت سیستم یکپارچه حرکت کنیم و با توجه به اوج گرفتن مصرف سوخت در برخی فصول سال برنامه‌ریزی علمی برای کنترل این موضوع در دستور کار قرار گیرد.
رحیمی، سوء استفاده از اطلاعات مسافران و زائران برای رجیستری تلفن همراه مسافر را نیازمند توجه دستگاه‌های  مسئول مانند وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نیروی انتظامی و نهادهای امنیتی دانست و گفت: این موضوع و تبعات آن باید به مردم و مسافران اطلاع رسانی شود تا از بروز مشکل و تشکیل پرونده‌های قضایی در استان جلوگیری به عمل آید.
۶۱۲۲ /۱۸۷۶ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.