حجت الاسلام محمد جواد عزمی در نماز جمعه کازرون  به مصوبه هیات دولت و تقسیمات کشوری در استان فارس اشاره کرد و افزود: نقاطی از جمله امامزاده سید حسین ، بیشاپور هویت تاریخی کازرون ، دشت برم مناطق جنگلی  دهستان انارستان که دغدغه مردم بود در این تقسیمات جزء کازرون است .

امام جمعه موقت کازرون افزود: از دیگر امتیازات داده شده به کازرون ارتقاء فرمانداری کازرون به فرمانداری ویژه است .

خطیب نماز جمعه کازرون در بخش دیگری از سخنانش با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و قدردانی از تلاش این عزیزان در ایجاد امنیت گفت : پرسنل جان بر کف نیروهای انتظامی بازوی انقلاب اسلامی بشمارمی روند .

حجت الاسلام عزمی به لزوم حل مشکلات مردم کازرون هم اشاره کرد و گفت : امروز نوبت مسئولین استانی و کشوری است که در جمع مردم حضور پیدا کنند و قول‌ها و وعده‌هائی که در گذشته به مردم داده اند پیگیری و عملی کنند .

امام جمعه موقت کازرون با تاکید بر اینکه بعضی از دشمنان تلاش دارند از این موقعیت و احساسات مردم سوء استفاده کنند گفت : دشمنانی که در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران  با شکست روبرو شدند امروز در صدد هستند که از این موقعیت پیش آمده بنفع  خودشان بهره برداری کنند ، مردم  کازرون با این سابقه انقلابی و تقدیم بیش از ۱۳۰۰ شهید سرافراز باید هوشیار باشند و  فریب دشمننخورند.

وی در پایان به دغدغه های برای معرفی امام جمعه دائم کازرون هم اشاره کرد و گفت : امیدواریم که با تلاش‌های صورت گرفته بزودی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور امام جمعه دائم کازرون را معرفی نماید .

۹۶۰۳ /۶۱۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.