محمدرضا داورزنی روز دوشنبه در حاشیه مراسم افتتاحیه چند پروژه ورزشی در شهرستان های کوار و فیروزآباد اظهار داشت: از سال ۹۲ تاکنون تحول اساسی در زیر ساخت های ورزشی فارس به وجود آمده است.

وی اضافه کرد: اگر در مجموع چند دهه گذشته یک میلیون مترمربع فضای ورزشی در فارس احداث شده است اما از سال ۹۲ تاکنون بیش از یک میلیون مترمربع فضای ورزشی در این استان ایجاد شده است.

داورزنی تاکید کرد: در دولت یازدهم و دوازدهم  طی این ۶ سال به اندازه ۳۰ سال فضای ورزشی در فارس ساخته شده که این امر قابل تقدیر است .

معاون وزیر ورزش و جوانان همچین در حاشیه بازدید از سالن ۶ هزار نفره شیراز هم گفت: همه مردم می دانند تیم های ورزشی ما جزء ۱۰ تیم برتر دنیا هستند و این امر حاصل برکت چهل سال انقلاب شکوهمند اسلامی است.

وی افزود: ساخت سالن های ورزشی با ویژگی بین المللی در دستور کار وزارت ورزش و جوانان است که این سالن نیز از طرح هایی است که طی یک سال آینده به بهره برداری می رسد.

دوران خوب عمران وآبادی در استان فارس

 استاندار فارس نیز در سومین روز از هفته دولت در شهرستان کوار و در حاشیه بهره‌برداری از طرحهای عمرانی افزود: در ۶ سال گذشته از سوی دولت تدبیر و امید خدمات  قابل توجهی در استان فارس و در این شهرستان انجام شده است .

عنایت الله رحیمی ادامه داد:  یکی از دوران‌های خوب عمران وآبادی و ساخت و ساز در استان فارس  از ابتدای سال ۹۲ تاکنون پشت سر گذاشته ایم که این امر نیز در ۲ سال آینده ادامه خواهد یافت و مردم ما عرصه های اقتصادی شرایط گسترده تر و بالنده تری پیش رو خواهند داشت.

در شهرستان کوار  ۸۳۰۰ متر مربع چمن مصنوعی، ۳۵۰۰ متر جاده سلامت ، رختکن و نور ، سالن چند منظوره با اعتبار سه میلیارد تومان از محل اعتبارات وزارت نفت به بهره برداری رسید.

۶۸ پروژه ورزشی در هفته دولت به بهره برداری می رسد

مدیر کل ورزش و جوانان فارس هم گفت: در هفته دولت ۶۸ پروژه  ورزشی با اعتبار ۷۸ میلیارد تومان در فارس به بهره برداری رسید.

حیدر علی کامیاب کلانتری ادامه داد: با حمایت وزارت ورزش و جوانان و همکاری مدیران استان و فرمانداران، شاهد رشد چشمگیری در زمینه فضای ورزشی هستیم.

وی اظهار داشت: همچنین در هفته تربیت بدنی و دهه فجر امسال نیز چندین پروژه ورزشی دیگر به بهره برداری می رسد.

مدیر کل ورزش و جوانان تاکید کرد : داشتن یک تیم فوتبال در لیگ برتر یکی از خواسته های به حق مردم فارس است .

کامیاب کلانتری اعلام کرد : وزیر ورزش و جوانان دستور واگذاری امتیاز یک تیم فوتبال برای فیروزآباد نیز صادر کرد که این مسئله را به اطلاع رئیس فدراسیون فوتبال رسانده ایم.

رئیس جمهوری و نخست وزیر وقت ایران، محمد علی رجایی و حجت الاسلام محمد جواد باهنر در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ در حادثه تروریستی دفتر نخست وزیری به شهادت رسیدند، به همین مناسبت دوم تا هشتم شهریور به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

۹۶۰۰ /۶۱۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.