رئیس اتاق بازرگانی فارس با بیان اینکه اهالی حوزه اطلاع رسانی و اصحاب قلم و ‌رسانه در خط اول دفاع از شفافیت و روشنگری در راستای اصلاح امور جامعه محسوب می‌شوند، گفت: انتظار می‌رود خبرنگاران با در نظر گرفتن اصل آزادی اطلاعات، اصول حرفه‌ای و اخلاقی این حرفه را به درستی رعایت کنند .

جمال رازقی در گفت‌وگو با ایسنا منطقه فارس، ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام خبرنگار، بیان کرد: خبرنگاران در پیشرفت و توسعه نقش اساسی دارند و امروز بیش از هر زمان دیگری رسالت خبرنگاران و اصحاب رسانه در امید به آینده بسیار خطیر و حساس محسوس است.

وی افزود: آنچه امروز در عصر اطلاعات و رسانه مورد انتظار مردم است، بیان حقیقت است که رسانه به عنوان حلقه ارتباطی و مطالبه کننده حقوق عمومی، این رسالت خود را به خوبی انجام دهد و بر آن استوار بماند .

رئیس اتاق بازرگانی فارس رازقی معتقد است که در شرایط کنونی که مسائل اقتصادی با حساسیت‌های داخلی و خارجی مواجه و دنبال شده، رسانه‌ها می‌توانند با ایجاد فضای ارتباط دو سویه بین مردم و مسئولان نقش خود را به خوبی ایفا کرده و با اطلاع رسانی شفاف، صحیح، مستمر و توام با صداقت در جهت وحدت و همدلی و فضای اعتماد در داخلی کشور حرکت کنند .

رازقی اضافه کرد: اتاق بازرگانی فارس ارتباط خود با رسانه و خبرنگاران را به عنوان یک موضوع محوری مد نظر قرار داده است به طوری که درهای پارلمان بخش خصوصی در فارس همواره به روی، خبرنگاران و اصحاب رسانه، تمام افراد و ایده‌های خلاق باز بوده است .

وی ادامه داد: خبرنگاران می‌توانند با گزارش دقیق و حرفه‌ای خود ظرفیت‌ها و چالش‌های استان را برای مدیران سطوح مختلف منعکس کرده و از این منظر نقشی کارشناسی ایفا کنند .

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس با بیان اینکه خبرنگاران و رسانه صدای مردم هستند، گفت: اعتقاد داریم قلم و سخنی که با بیان حق خواهی، اندیشه ورزی و آزادی همراه باشد، شایسته اعتماد است و 17 مرداد را به همه فعالان در این عرصه تبریک و شادباش می‌گوییم .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.