بر اساس آمارهای موجود بطور میانگین روزانه بیش از پنج میلیون لیتر انواع فرآورده‌های مورد نیاز استان فارس شامل بنزین ونفت گاز از طریق جایگاه ها توزیع میشود  که ۵۰ درصد از میزان فرآورده‌های توزیع شده در سطح استان از طریق جایگاههای تحت پوشش شرکت های برند صورت می گیرد.

طرح برندسازی رویکردی جدید برای توسعه جایگاههای عرضه سوخت فرآوردههای نفتی مایع است، هدف و چشم انداز اصلی طرح برندسازی جایگاه های سوخت ارتقای رفاه مشتریان و حمایت از حقوق مصرف کنندگان با مدیریت موثر بخش خصوصی در فرآیند خرید ، دریافت ، حمل ، توزیع و نظارت بر عرضه سوخت و کاهش نقش دولت در تصدی گری توزیع فرآوردههای نفتی است.

این طرح به منظور ارائه خدمات برتر به مشتریان دنبال می شود ، شناسایی خدمات مورد نیاز مشتریان و ارائه راه حلی عملی برای پاسخگویی به این نیازها، یکی از مهمترین عواملی است که تحقق اهداف ذکر شده در طرح برندسازی را ممکن میکند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس به توزیع روزانه پنج میلیون لیتر بنزین و نفت گاز دراین استان توسط جایگاه‌های تحت پوشش شرکت های زنجیره ای صاحب نشان  و برند اشاره کرد و اظهار داشت: حدود ۵۰ درصد از میزان فرآورده‌های توزیع شده در  این استان از طریق جایگاه های تحت پوشش برند صورت می گیرد.

 امیر بنی کریمی با تقدیر از همکاری شرکت های برند در زمینه توزیع فرآورده در استان فارس، ارتقای سطح رفاه مشتریان و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان با مدیریت موثر بخش خصوصی در فرآیند خرید، دریافت و توزیع فرآورده‌های نفتی، تقویت مجریان فعلی اعم از جایگاه‌داران و شبکه حمل‌ و نقل را از اهداف مهم ایجاد شرکت های صاحب نشان یا همان برند برشمرد.

به گفته شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس بیش از ۴۵ درصد از جایگاههای فعال منطقه فارس زیر پوشش برند قرار گرفته اند که بطور میانگین روزانه بیش از پنج میلیون لیتر انواع فرآورده‌های مورد نیاز استان شامل بنزین و نفت گاز از طریق این جایگاه ها توزیع میشود.

وی اظهار کرد : حدود یک هزار و ۶۵۰ نازل فعال در مجاری عرضه سوخت مایع در استان فارس تحت پوشش شرکت های زنجیره ای صاحب نشان قرار دارند.

این مقام مسئول بر نظارت و کنترل بیشتر شرکتهای برند بر عملکرد صحیح و رعایت نکات ایمنی و زیست محیطی,بازسازی ونوسازی زیرساخت های اصلی مخازن ، خطوله انتقال فرآورده و حذف نام و نشان شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی در جایگاه‌های تحت پوشش خود تاکید کرد.

بنی کریمی با بیان این موضوع که طرح الزام سوختگیری با استفاده از کارت سوخت شخصی از ۲۰ مرداد ماه سال جاری آغاز می شود , از شرکت های برند خواست قبل از اجرای طرح از آماده به کار بودن دستگاه ها و تجهیزات سامانه هوشمند سوخت،توجیه و آموزش اپراتورها دربرخورد با مردم واطلاع رسانی از نحوه اجرای طرح , سالم بودن وفعال بودن نازل های تحت پوشش خود اطمینان داشته باشند و در صورت وجود مشکل با هماهنگی واحدهای مربوط نسبت به رفع مشکل اقدام کنند.

برخی از رانندگان و سایل نقلیه و شهروندان شیرازی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با استقبال از افزایش کیفیت عرضه فرآوردههای نفتی در جایگاه های تحت پوشش شرکت های برند و شاخص جلب رضایت مشتری را مهمترین شاخص در برند سازی عرضه فرآوردهه ای نفتی می دانند.

پرهیز از چانه زنی اپراتورها برای فروش محصولات مکمل بنزین، پاک و تمیز بودن فضای فیزیکی جایگاه‌ها ، استفاده از وسایل خنک کننده برای رفاه مشتریان ، تکریم ارباب رجوع در سوخت گیری به ویژه برای بانوان ، الزام به رعایت قانون به ویژه ممنوعیت صحبت کردن با تلفن همراه از سوی مشتریان و اپراتورها ، الزام استفاده از دستگاه کارتخوان و جلوگیری از مچاله شدن اسکناس ها در دست اپراتورها ، پرهیز از شوخی های بی مورد که گاه منجر به بروز خطرات می شود ، جلوگیری از نصب بی رویه  پیام های تجاری و تبلیغاتی که گاه منجر به حواس پرتی می شود، رعایت قانون در عدم عرضه بنزین و فرآورده های مایع در ظروف، منظم سازی صفوف خودروها در شرایط خاص ، پرهیز از ایجاد بوق های ممتد توسط مشتریان ، نظارت و پاسخگویی همیشگی مسئولان جایگاه و استفاده اپراتورها از لباس های یک رنگ و فرم هنگام حضور در جایگاه برخی از مطالبات شهروندان است.

۶۱۱۳  /۱۸۷۶ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.