مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان داراب گفت: سال گذشته مقاوم سازی بیش از 12 هزار و 700 واحد مسکونی در این شهرستان انجام شده است.

به گزارش ایسنا منطقه فارس، میزان دوشنبه 7 مرداد در حاشیه بازدید قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن از پروژه‌های مسکن داراب، گفت: اعتبار هزینه شده برای مقاوم سازی واحدهای مسکونی داراب در سال گذشته 165 میلیارد و 647 میلیون تومان بوده است.

مدیر بنیاد مسکن داراب یادآور شد که اعتبار یاد شده از محل تسهیلات ویژه و تسهیلات حوادث تامین و هزینه شده است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان داراب پرداخت 833 فقره تسهیلات بلاعوض به متقاضیانی که تسهیلات مقاوم سازی و حوادث دریافت کرده اند را از دیگر اقدامات این بنیاد اعلام کرد.

میزان گفت: این تسهیلات دراختیار مددجویان تحت پوشش بهزیستی ،کمیته امداد و اقشار کم در آمد با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 870میلیون تومان قرار گرفته است.

براساس این گزارش، حجت الاسلام محمدحسن  مرادی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس نیز گفت: تامین مسکن نیازمندان از آرمان های نظام اسلامی است.

امام جمعه موقت شیراز خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن در زمینه تامین مسکن نیازمند به عنوان یک آرمان نظام اسلامی، گام های موثری برای تامین مسکن نیازمندان برداشته است.

مرادی گفت: هدف اصلی بنیاد مسکن این است تا افرادی که نیاز بیشتری به مسکن دارند در اولویت باشند و صاحب خانه شوند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن فارس رسالت اصلی این نهاد را کمک به محرومین و اقشار کم درآمد اعم از روستایی و شهری دانست و افزود: هر جا نیازمندی صاحب خانه و باری از دوش مردم برداشته می شود نتیجه کار جهادی و خدمتگزاری بی منت به مردم است که موجب افزایش رضایتمندی مردم خواهد شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.