حمید جعفری پور  جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: یونس طهرانی، امیر حسین سیفی از اراک ، یاسر پردل ، عارف صفایی و امیر حسین قرنجیک از استان گلستان ، حسن عبداللهی آذر،مسعود فرمانی و ساسان ملک نژاد از شهرستان مراغه ، ابوالفضل پور امامی ، علی ایثار و علی شیبانی از سیستان و بلوچستان، علی آقابابایی از همدان ، محمد عارف قره باغی از زنجان ، رهام کیانی از کرمانشاه و آشور ماهانی از کرمان  ۱۵بازیکنان حاضر در این اردو  هستند  و حمید زارع از مازندران هم به عنوان مربی حضور دارد.

وی ادامه داد:پس از اردوی آمادگی تیم ملی در شهرستان مراغه آذربایجان شرقی از بین ۱۵ بازیکن  تنها پنج نفر برای اردوی نهایی دعوت می شوند.

سرمربی اهل فارس، تیم بدون بازیکن از فارس

کاپیتان سابق تیم ملی سپک تاکرا در مورد عدم دعوت از بازیکنان فارس گفت : این رشته در فارس بعد از چندین سال تعطیلی، مدت کوتاهی است راه اندازی شده اما به علت نداشتن سالن، هفته ای یک جلسه تمرین بیشتر برگزار نمی شود.

جعفری پور افزود: استان فارس زمانی قطب این رشته در کشور بود اما وضعیت کنونی به هیچ عنوان مناسب نیست و از مسئولان ورزش فارس می خواهم مشکل محل تمرین این رشته جذاب را حل کنند تا شاهد رونق دوباره این رشته در فارس باشیم.

مسابقات جهانی سپک تاکرا اوایل شهریور ماه ۹۸ در تایلند برگزار می شود .

سپک تاکرا ورزشی شبیه والیبال است که به ‌جای دست از پا برای گذراندن توپ از تور استفاده می‌شود؛ این بازی از ورزش‌های بومی جنوب شرق آسیاست و در تایلند، مالزی، لائوس و اندونزی بسیار محبوب است. 

هم اینک در دنیاسه نوع سپک تاکرا انجام می‌شود که شامل هوپ تاکرا، دبل تاکرا و سپک تاکرای ساحلی است.

۹۶۰۰ / ۱۸۷۶ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.