نخستین نشست شورای انطباق و موازین شرعی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سال ۹۸ با تاکید بر رعایت حقوق و تکریم بیماران با حفظ ارزش‌های اسلامی برگزار شد.

 به گزارش ایلنا، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این نشست ضمن تبریک نزدیک شدن ماه‌رمضان و ضیافت الهی و آرزوی توفیق طاعات و عبادات در این ایام، بر رعایت حقوق و تکریم بیماران و حفظ ارزش های اسلامی تاکید کرد.

علی بهادر اظهار امیدواری کرد که تمامی بیمارستان ها و مراکز آموزشی درمانی تابعه دانشگاه به این مهم توجه ویژه داشته و در راستای ارتقای اجرای قانون انطباق بر اساس دستورالعمل‌ها و چک لیست نظارتی دانشگاه تلاش مضاعف داشته باشند.

علیرضا صحراگرد مشاور رییس دانشگاه و رییس حوزه ریاست نیز، با تقدیر از حضور رؤسا، مدیران و مسوولان انطباق واحدهای برتر، دستور کار این نشست و پیگیری مصوبات نشست‌های قبل را ارایه داد و اعضای شورا نیز به بحث و بررسی موارد کار دستور جلسه پرداختند.

همچنین در این نشست، بیمارستان‌های مادر و کودک شوشتری شیراز، امام خمینی(ره) استهبان، امام خمینی(ره) آباده، حضرت فاطمه زهرا(س) مهر، ارتش، مسلمین، خدادوست، دنا و بعثت، به‌عنوان بیمارستان برتر در اجرای قانون انطباق و موازین شرعی در سال ۱۳۹۶ انتخاب شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.