روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس، در گزارش روز یکشنبه خود به نقل از مهرزاد بوستانی افزود: تعداد آرای دادنامه های قضایی صادره در حوزه منابع طبیعی در سال 97 به میزان 302 رای بود که از این تعداد 252 رای یعنی بیش از 83 درصد آرا به نفع دولت بوده است.
وی، با بیان اینکه بیشترین تعداد پرونده‏‌های حقوقی حوزه منابع طبیعی فارس مربوط به تخریب اراضی ملی است، بیان داشت: بیشترین آمار پرونده تخلف در شهرستان ممسنی و کمترین آنها متعلق به شهرستان خرامه است.
بوستانی ادامه داد: همکاری دستگاه ها و مراجع قضایی برای مبارزه با زمین خواری در سال های اخیر نسبت به سال های پیشین افزایش یافته است و در حال حاضر اغلب اراضی متصرفی به همت دستگاه های مسئول خلع ید شده و موضوع برخورد با زمین خواران همچنان پُر قدرت و با جدیت بیشتری ادامه خواهد داشت.
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس با تاکید بر امر مشارکت مردمی و تشکل های مردم نهاد برای حفاظت از حقوق بیت المال و حراست از اراضی ملی گفت: امیدواریم با تلاش و هم افزایی متولیان قضایی و همکاری دستگاه های اجرایی ذی ربط در حوزه زمین نیز برای جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی گام های موثری برداشته شود.
ع.پ /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.