به گزارش ایرنا، عنایت الله رحیمی استاندار فارس و جمعی دیگر از مسئولان استان فارس، جمعه با حضور در گلزار شهدای فارس، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.
آیین ورود نمادین حضرت امام خمینی به میهن در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) و افتتاح نمایشگاه دستاوردهای چهل سال انقلاب اسلامی از دیگر برنامه های نخستین روز دهه فجر در استان فارس است.
معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی آستان مقدس پیش از این گفته بود نمایشگاه گذرگاه انقلاب در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر طی ایام دهه فجر برگزار می شود که در آن فعالیت های شاخص آستان مقدس در طول 5 سال گذشته به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته می شود.
حجت الاسلام احمد سلامی اظهار کرد: در روز 14 بهمن‌ماه جاری نیز اختتامیه جشنواره سوگواره های عاشورایی در حرم مطهر برگزار خواهد شد.
وی، تولید و چاپ محصولات فرهنگی میان زائران، برپایی محافل انس با قرآن، ویژه بانوان، برگزاری جشن‌های تکلیف 8 هزار نفر از دانش‌آموزان دختر مدارس شیراز و برگزاری کارگاه هنری تولید اینفوگرافی با موضوعات مرتبط با انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه‌های این ایام عنوان کرد.
معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی آستان مقدس با بیان اینکه نشست‌های بصیرتی دشمن‌شناسی ویژه عموم زائران و مجاوران حرم مطهر طی روزهای 13، 14 و 15 بهمن‌ماه جاری در حرم مطهر برگزار خواهد شد، گفت: شب شعر انقلاب با حضور شاعران برجسته کشوری نیز در تاریخ 16 بهمن‌ماه در حرم مطهر اجرا می‌شود.
وی گفت: مسابقات قرآن شکوفه‌های احمدی ویژه کودکان 4 تا 6 سال شهر شیراز در روز 17 بهمن‌ماه جاری در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار می شود و به‌ مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) این حرم مطهر غرق ماتم و عزا خواهد شد.
6113 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.