معاون شهرداری شیراز در آیین تکریم و معارفه شهردار منطقه 2 گفت: با توجه به شعار مجموعه مدیریت‌شهری مبنی بر احیای بافت تاریخی و بازآفرینی محور زندیه و قرارگیری بخشی از این محور در منطقه 2، انتصاب یک شهرسازی به‌عنوان شهردار منطقه، می‌تواند موجب تسریع در احیا و بازآفرینی این محدوده ارزشمند شود.

به گزارش ایلنا، هاشم‌پور در این آیین با اشاره به کاهش بودجه سال 98 مجموعه مدیریت‌شهری نسبت به سال 97 افزود: شهرداری شیراز از نظر تخصیص و وصول بودجه و اجرای پروژه‌های عمرانی نسبت به سایر کلانشهرها در وضعیت بهتری قرار دارد که نشان از سخت‌کوشی و همت مجموعه شهرداری دارد.

 هاشم‌پور ضمن برشمردن تعداد پروانه‌های ساختمانی صادر شده در 9 ماهه نخست سال‌جاری خاطرنشان کرد: این مدت تعداد 2 هزار و 900 پروانه ساختمانی صادر شده که از نظر تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد و از نظر متراژ کاهش یافته است.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز خطاب به بهرامی‌نژاد شهردار جدید منطقه 2 افزود: با نگاهی به تاریخ اقتصاد در می‌یابیم که دوران رکود همواره طولانی تر از دوران رونق بوده و براساس پیش‌بینی‌ها دوران رکود فعلی حدود سه سال به‌طول می‌انجامد، از این رو وظیفه شهرداران مناطق این مدت در جذب و کسب درآمد سنگین‌تر از پیش است.

وی با تاکید بر اینکه ذات تغییر در مجموعه شهرداری مبتنی بر سرویس‌دهی و خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان است، گفت: شهرداری یک نهاد خدمات‌رسان است که از لحظه تولد تا مرگ به شهروندان خدمت رسانی می کند، از این رو اگر می‌خواهیم جز سازمان‌های متعالی قرا بگیریم باید سختکوش و پاسخگو باشیم.

براساس این گزارش شهردار شیراز در حکمی مهران بهرامی‌نژاد را به‌سمت شهردار منطقه ۲ منصوب کرد.

مهران بهرامی‌نژاد دارای مدرک کارشناسی ارشد شهرسازی از دانشگاه‌شیراز است و پیش از این معاون شهرداری منطقه ۳، سرپرست شهرداری منطقه ۳، معاون شهرداری منطقه یک، معاون شهرداری منطقه ۲ و معاون شهرداری منطقه ۱۰ بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.