رئیس هیات شطرنج شهرستان کازرون، شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان داشت: این رقابت ها در رده سنی زیر هشت سال تا بالای 65 سال با حضور بیش از 300 شطرنج باز از استان های بوشهر، هرمزگان، کرمان، زنجان، خوزستان، گیلان، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، تهران، یزد و فارس به مدت 2 روز در سالن مجتمع رفاهی فرهنگیان کازرون برگزار شد.
صمد محمودی افزود: در این مسابقه ها، در رده سنی زیر هشت سال، امیر علی نعمت اللهی، در رده سنی زیر 10 سال حسین طهماسبی و رده سنی زیر 12سال، بردیا نیک نام هر سه از استان فارس به مقام اول رسیدند.
به گفته وی، در رده سنی زیر 14سال، سینا قاسمی نیک از شیراز و در رده سنی زیر 16 سال، شادمهر مهبودی از کازرون
رتبه اول را کسب کردند.
محمودی ادامه داد: همچنین یحیی عظیمی از گناوه استان بوشهر در رده سنی بالای 50 سال و محمد محمدیان نیز از همین استان در رده بالای 65 سال به مقام نخست رسیدند.
او بیان کرد: در خاتمه، مهرداد صداقتی از تهران، عدنان ندیمی فر و محمد هادی شاهسوندی، هر 2 از شیراز بیشترین امیتاز این رقابت ها را کسب کردند.
وی اضافه کرد: آروین ابریشمی شیرازی که یکی از داوران بین المللی است نیز در این مسابقه ها قضات کرد.
رئیس هیات شطرنج شهرستان کازرون اظهار داشت: یکی از اهداف برگزاری این رقابت ها استفاده از تجربیات شطرنج بازان شاخص برای افزایش سطح معلومات شرکت کنندگان و آمادگی آنها برای حضور در مسابقه های بین اللملی است.
محمودی افزود: این مسابقه ها با استقبال استادان بزرگ شطرنج کشور مواجه شد و حضور آنها در شهرستان کازرون، بیانگر ارزش و جایگاه این شهرستان در این رشته فکری است.
شهرستان کازرون در فاصله 120کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.
7372 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.