سرهنگ غلامرضا توکل پنجشنبه در گفت ‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: اندیشکده بسیج اساتید جهرم با هدف اصلاح الگوی کشت، ارتقای بهره وری در واحد سطح و مبارزه با تحدید آب شهرستان در ساختمان بسیج اساتید میدان بنیاد شهید افتتاح شد.
وی اظهار کرد: در تفاهم‌ نامه این اندیشکده که بین فرمانداری جهرم به نمایندگی از ادارات تابعه و سازمان بسیج استان فارس امضا شد، دو طرف تعهداتی را در زمینه‌های مختلف از جمله تشکیلات نخبگان زیر شاخه کشاورزی، تسهیلات لازم برای محصولات(نتایج علمی و عملی)اندیشکده، تلاش برای اصلاح الگوی کشت و مبارزه با آفات و بیماری‌های باغ‌های شهرستان، تسهیلات مادی و معنوی برای ارتقای کشاورزی شهرستان، برگزاری جلسات لازم، ایجاد امکان بهره‌ مندی اندیشکده از امکانات جهاد و مرکز تحقیقات کشاورزی جهرم امضا کردند.
مراسم افتتاح این اندیشکده 20 آذر با حضور ریاست و معاون سازمان بسیج استان فارس، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جهرم و برخی مسئولان شهرستان برگزار شد.
قائم ‌مقام سازمان بسیج اساتید کشور در مهرماه به ایرنا گفته بود: تا پایان امسال تعداد 100 اندیشکده راه‌اندازی می شود که سهم هر استان دو اندیشکده و مابقی در تهران است .
شهرستان جهرم در فاصله 193 کیلومتری جنوب شرق شیراز قرار دارد.
9910 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.