به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب، یکشنبه در آیین معارفه مدیر حفاظت و اطلاعات دادگستری استان فارس در شیراز افزود: به سادگی نباید از کنار برخی از منکراتی که مشاهده می کنیم بگذریم زیرا برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی هر فردی به سهم خود وظیفه ای دارد.
وی بیان داشت: دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی نتوانسته به هدف براندازی خود دست یابد از این رو به دنبال تغییر رفتار با استفاده از جنگ اقتصادی است و امروز با کمک فضای مجازی، جنگ روانی علیه دین و انقلاب را ترویج، تبلیغ و تشدید کرده است.
رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه ادامه داد: دشمن با یکسری اقدامات امنیتی و با متوسل شدن به توطئه‎، هشتگ‎ها و کمپین‎سازی‎های مختلف از طریق فضای مجازی، تمام تلاش خود را می‎کند تا از برخی از نارضایتی ها، یک نسخه ضد امنیتی تهیه کند و جامعه را به آشوب بکشاند و برای این کار حتی به سراغ گروهک‎هایی رفته‎اند که به زباله دان تاریخ سپرده شده‎اند.
خطیب افزود: همچنین دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی با کمک ایادی خود در فضای مجازی تمام تلاش خود را برای حذف راه و روش دین به کار گرفته اند و هر روز با شیوه هایی مانند شروع آسیب‎های اجتماعی در جامعه و خانواده، برای حذف دین اسلام و مبارزه با آن می کوشند.
وی، گفت: امروز دشمنان از هر طریقی که می توانند به مقدسات ضربه می زنند و در همین ایام محرم در صفحات روزنامه‎ای به طور مستقیم و غیر مستقیم و به گونه ای هدفمند مبادرت به انجام این کار و به مقدسات توهین کرده بود.
خطیب بیان کرد: دشمن، جنگ با ایمان، جنگ با شهادت و مقابله با انقلاب اسلامی را در پیش گرفته و با استفاده از هر ابزاری در صدد تضعیف دین، دینداری و انقلاب اسلامی ایران است.
رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه اضافه کرد: اما در وضعیت کنونی، اقتدار منطقه‎ای جمهوری اسلامی ایران، پیشرفت‎های علمی، حضور و پایداری مردم، روحیه جهاد و شهادت طلبی مردم که با مدافعان حرم، ضعف و ذلت دشمن را به رخ آنان کشید، وحدت، صبر و شکیبایی حول محور هدایت های رهبر معظم انقلاب، تعاون و همدلی، جمهوری اسلامی ایران باز هم توانسته توطئه های دشمن را با شکست مواجه کند .
خطیب، در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مجموعه دستگاه قضا باید تا با تمام توان برای ایجاد عدالت و فضای عدالت خواهی در جامعه و رضایت‎مندی مردم تلاش کند.
وی همچنین بر اهمیت نظارت همگانی از سوی دستگاه قضا نیز تاکید کرد و اظهار داشت: این نظارت باید به نحوی اعمال شود که اثرگذاری آن در جامعه مشهود باشد.
در ادامه این آیین، ربیع الله قربانی به عنوان مدیر حفاظت و اطلاعات دادگستری فارس معرفی و از خدمات علی صالحی مدیر پیشین تقدیر شد.
6113 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.