مکان: آمریکا/ منبع: دیلی میرور

 

به گزارش جماران، در حالی که آمریکایی ها برای رای دادن پای صندوق های رای رفته اند، «جو بایدن» کاندیدای دموکرات ها در انتخابات به همراه نوه اش «فینگان بایدن» برای دعا، به کلیسایی رفت که هر هفته می رود.

کلیسای «برندیواین» در ویلمینگتون همان کلیسایی است که همسر اول و فرزندان بایدن در قبرستان آن به خاک سپرده شده‎ اند.

 

0a5e35e0-b805-4808-9b9c-0aa8ef5ae2d4-AP_Election_2020_Biden_3

0_US-VOTE-BIDEN (1)

 

 

او پیشتر در ساعات اولیه شروع انتخابات در پیامی توییتری از مردم آمریکا برای شرکت در انتخابات دعوت کرده بود.

در عین حال یک گروه آسیایی - آمریکایی جمهوری‌ خواه، با اعلام حمایت از جو بایدن از هزاران هوادارش خواست که به کاندیدای دموکرات‌ ها رای بدهند. سال 2016 گروه «کمیته ملی آسیایی-آمریکایی جمهوری ‌خواهان» از دونالد ترامپ حمایت کرده بود.

این گروه گفت این دوره دیگر از ترامپ حمایت نخواهد کرد: «مشکلی نبود که سال 2016 مانند بیشتر محافظه‌ کاران به ترامپ رای دادید. ما می ‌خواستیم فردی خارج از سیستم را به قدرت برسانیم. اما او کل ساختمان را ویران کرد.»

اگر چه شخص جو بایدن در فضای انتخابات اهمیت دارد اما انگیزه اصلی بخش مهمی از رای دهندگان به کاندیدای حزب دموکرات، مخالفت با ترامپ است؛ در واقع آرای جو بایدن ترکیبی از رای ‌های ایجابی و سلبی خواهد بود.

انتخابات آمریکا یکی از پیچیده ‌ترین‌ ها در دنیا است. جهان مشتاقانه نظاره می‌ کند که چه کسی رئیس جمهور بعدی آمریکا می‌ شود. سخت بتوان کشوری مانند آمریکا را پیدا کرد که نتیجه انتخابات آن بتواند تا این حد در مناسبات جهانی تاثیرگذار باشد.

 

مکان: آمریکا

منبع: دیلی میرور

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
5 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.