عرضه موبایلی با ۲ لولا و ۳ نمایشگر به بازار

به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد سری موبایل های تاشوی خود را با ارائه ۲ نسخه از «گلکسی زد فولد ۷» گسترده تر کند. این سری جدید احتمالا شامل دستگاهی خواهد بود که از ۳ جا تا می شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جماران؛ به نقل از گیزموچاینا، این شرکت کره ای اخیرا نسخه مخصوص «گلکسی زد فولد» را مخصوص کره جنوبی عرضه کرد. مدل مذکور بزرگتر و نازک تر از «گلکسی زد فولد ۶» و مجهز به دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی بود.

مهر نوشت؛ اکنون گزارشی جدید حاکی از آن است که سامسونگ مشغول توسعه ۲ نسخه از «گلکسی زدفولد ۷» است که نام رمز آنها داخل شرکت «Q۷» و «Q۷M»است.

نسخه Q۷M به خصوص جذاب تر است و طبق تخمین ها احتمالا طراحی آن به گونه است که از ۳ جا تا می شود. طبق شایعات سامسونگ مشغول آزمایش مکانیسم های جدید تاشدن از جمله مدلی شامل ۳ پنل نمایشگر و ۲ لولا است. اما هنوز مشخص نیست Q۷M همان موبایل تاشو مورد نظر است که از ۳ جا تامی شود یا خیر.

البته طبق این گزارش ها شرکت کره ای تصمیم دارد سال آینده یک موبایل که از ۳ جا تا می شود را معرفی کند. موبایلی که از ۳ جا تا می شود احتمالا هنگام باز شدن، یک نمایشگر وسیع تر و مشابه تبلت ارائه می کند.

از لحاظ عملکرد دستگاه نیز هیچ اطلاعاتی تایید نشده است. اما روند مشخصات سری زد حاکی از آن است که تراشه پرچمدار کوالکام ۲۰۲۴ میلادی یعنی «اسنپ دراگون ۸ الیت» عرضه خواهد شد. البته پیش بینی می شود عملکرد و کارآمدی نسل آینده موبایل های تاشو و عمر باتری دستگاه نیز بیشتر شود.

در کنار این موارد پیش بینی می شود دوربین دستگاه ها نیز ارتقا یابد هرچند مشخصات دقیق Q۷M مشخص نیست. اگر این دستگاه هم از روند «نسخه مخصوص فولد» پیروی کند احتمالا حسگری ۲۰۰ مگاپیکسلی خواهد داشت که قابلیت های عکاسی برتر را ارائه می کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید