به‌روزرسانی جدید واتس‌اپ رسید (اکتبر 2024)

این به‌روز‌رسانی واتس‌اپ، علاوه بر پس‌زمینه‌ها، فیلترهای جدیدی را شامل می‌شود که می‌توانید روی تصویر خود استفاده کنید و به‌عنوان مثال، این امکان را فراهم می‌کند که تصویر سیاه‌و‌سفید شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جماران؛ واتس‌اپ سرانجام در یک به‌روز‌رسانی جدید به کاربران اجازه خواهد داد محیط پس‌زمینه‌شان را پنهان کنند. این نرم‌افزار جدید به افراد اجازه می‌دهد پس‌زمینه‌های متفاوتی به تماس‌های ویدیویی‌شان اضافه کنند، تقریبا به همان شیوه‌ای که در سایر بسترهای مجازی مانند زوم ارائه می‌شود.

واتس‌اپ اعلام کرد که هدف از این به‌روزرسانی این بود که مکالمات «سرگرم‌کننده و گویا» شود.

این به‌روز‌رسانی، علاوه بر پس‌زمینه‌ها، فیلترهای جدیدی را شامل می‌شود که می‌توانید روی تصویر خود استفاده کنید و به‌عنوان مثال، این امکان را فراهم می‌کند که تصویر سیاه‌و‌سفید شود.

این به‌روزرسانی همچنین گزینه‌هایی برای شرایط کم‌نور و همین‌طور گزینه «رتوش» را شامل می‌شود. این گزینه قبلا در زوم ارائه شده است، که پوست را صاف‌تر و تغییرات دیگری ایجاد می‌کند.

واتس‌اپ در پستی وبلاگی که این تغییرات را اعلام کرد، گفت این فیلترها باید «به شما کمک کنند با بهبود طبیعی ظاهر و روشنایی محیط، احساس اعتمادبه‌نفس و راحتی بیشتری داشته باشید و تماس‌های ویدیویی شما را سرزنده‌تر و لذت‌بخش‌تر کنند».

در مجموع، ده پس‌زمینه وجود دارند: تار، اتاق نشیمن، دفتر کار، کافه، سنگ‌ریزه، خوراکی، نرم و صاف، ساحل، غروب، جشن و جنگل. همچنین ده فیلتر وجود دارد که گرم، سرد، سیاه‌و‌سفید، نشت نور، رویایی، نور منشوری، چشم ماهی، تلویزیون قدیمی، شیشه مات و دورنگ را شامل می‌شود.

از این فیلترها می‌توان در تماس‌های گروهی و همین‌طور تماس‌های فردی استفاده کرد.

این فیلترها و پس‌زمینه‌ها را می‌توان با انتخاب آیکون بالای سمت راست صفحه فعال کرد. این گزینه فهرستی برای انتخاب فیلترها و پس‌زمینه‌ها ارائه خواهد کرد.

بنا بر اعلام واتس‌اپ، به‌روز‌رسانی جدید «در هفته‌های آتی» در دسترس همه خواهد بود.

دیدگاه تان را بنویسید