این داروی اگزما خارش شدید را درمان می کند

مطالعه جدید نشان می دهد داروی اگزما abrocitinib به طور قابل توجهی علائم را در بیماران مبتلا به بیماری های خارش شدید که در حال حاضر فاقد درمان هستند، بهبود می بخشد.

لینک کوتاه کپی شد

جماران؛ به نقل از مجله سلامتی ، در این گزارش چند خبر علمی کوتاه آمده است؛

داروی اگزما که "خارش شدید" را درمان می کند

الصورة:

 

یک مطالعه منتشر شده در JAMA Dermatology نشان داد که داروی اگزما abrocitinib به طور قابل توجهی علائم را در بیماران مبتلا به بیماری های خارش شدید که در حال حاضر فاقد درمان هستند، بهبود می بخشد. این مطالعه 12 هفته ای که توسط محققان دانشکده پزشکی دانشگاه مریلند انجام شد، نشان داد که این دارو مفید بوده و کمترین عوارض جانبی را ایجاد می کند.

 

سر و صدا خطر ابتلا به بیماری های قلبی را افزایش می دهد

الصورة:

 

مطالعه ای که توسط دانشمندان دانشگاه بوستون و دانشگاه اورگان در ایالات متحده انجام شد، نشان داد افرادی که در معرض سطوح بالای سر و صدای هواپیما هستند، خطر ابتلا به چاقی و بیماری قلبی را افزایش می دهند. این مطالعه شامل حدود 75000 نفر بود که در نزدیکی فرودگاه های آمریکا زندگی می کردند.

 

کمبود اکسیژن حافظه را مختل می کند

الصورة:

 

محققان موسسه اوکیناوا نشان داده‌اند که اتصالات سلول‌های عصبی در مغز می‌تواند تحت تأثیر کمبود اکسیژن در مغز قرار گیرد که مشکلات حافظه را که در موارد سکته مغزی مشاهده می‌شود توضیح می‌دهد. طبق مطالعه منتشر شده در iScience، محققان دریافتند که فرآیند تقویت به اسید آمینه گلوتامات بستگی دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید