با این پیراهن دیگر هنگام ورزش به بطری آب نیاز ندارید

بسیاری از دونده‌ها از کیسه آب‌هایی که با هر قدم تکان و تاب می‌خورند خوششان نمی‌آید و همچنین دوست ندارند بطری‌ آب با خود حمل کنند. اکنون یک تی‌شرت آبی(Hydroshirt Vessel Athletics) تبدیل به جایگزین بهتری برای هر دو گزینه شده است، زیرا کیسه آب فشرده را در خود جای داده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جماران؛ هیدروشرت(Hydroshirt) که توسط دوندگان مستقر در سانفرانسیسکو، جاسمین سانچز(Jasmine Sanchez) و جالن براون(Jalen Brown) طراحی شده است، در حال حاضر در کمپین کیک‌استارتر(Kickstarter) شرکت کرده است.

به نقل از نیواطلس، کیک‌استارتر شرکتی آمریکایی و عام‌المنفعه برای کمک به پروژه‌های نوآورانه در زندگی بشر است که از استارت‌آپ‌هایی با ایده‌های نوین و خلاقانه حمایت می‌کند.

خود لباس اصلی در درجه اول از یک ترکیب نایلون و اسپندکس سفارشی ساخته شده است که با پوشش ضد پرز پوشیده شده است. در پشت پیراهن یک کیسه اسپندکس زیپ‌دار قرار دارد که کیسه آب قابل جابجایی را نگه می‌دارد. سوراخ‌های داخل کیسه و تسمه‌های شانه‌ای یکپارچه آن به تنفس اسپندکس کمک می‌کند.

کیسه آب سفارشی یک لیتری از پلیمر بدون بیسفنول ای(BPA)، پی‌وی‌سی(PVC) و فتالات قابل شستشو در ماشین ظرفشویی ساخته شده است.

یک لوله سیلیکونی قابل جابجایی از کیسه بیرون می‌آید و در دسترس قرار می‌گیرد. هنگامی که کیسه با آب پر شود و تسمه‌های روی شانه بسته می‌شوند تا آن را محکم در جای خود نگه دارند. برای روزهای گرم می‌توان آن را داخل یک عایق قرار داد تا به خنک نگه داشتن آب کمک کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید