حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مجلس به جماران گفت: مسئول امام پسند باید مردمی باشد، کارآمد باشد، متخصص باشد، شبانه روز برای نظام کار کند، خود را فدایی کند تا انقلاب بماند و مردم خوشحال شوند، نه اینکه مردم و انقلاب را قربانی کند تا خود بماند؛ این پیامی بود که شهید سلیمانی داشت. شهید سلیمانی خودش را برای مردم فدا کرد، نه انقلاب را برای خودش.

به گزارش جماران؛ حمیدرضا حاجی بابایی در حاشیه مراسم 14 خرداد به خبرنگار جماران گفت: امام الگویی را به دنیا ارائه کرد که اگر اجرا شود این انقلاب برای همیشه ماندنی است.

نکته اول کارآمدی و خدمت به مردم است. نکته دوم این است که مسئولین باید مثل مردم زندگی کنند. سعی کنیم جامعه ای با معیارهای امام داشته باشیم. مردم انقلاب و قرائت و روایت امام و مقام معظم رهبری را قبول دارند. هر چقدر به آن نزدیک تر شویم مردم خوشحال تر می شوند.

راه امام ماندنی است، اگرچه مشکلات هست و مردم عزیز ما هم در سختی های فراوانی قرار گرفته اند. ان شاء الله با همت مسئولین و تدبیر لازم این مشکلات برداشته شود.

مسئول امام پسند باید مردمی باشد، کارآمد باشد، متخصص باشد، شبانه روز برای نظام کار کند، خود را فدایی کند تا انقلاب بماند و مردم خوشحال شوند، نه اینکه مردم و انقلاب را قربانی کند تا خود بماند؛ این پیامی بود که شهید سلیمانی داشت. شهید سلیمانی خودش را برای مردم فدا کرد، نه انقلاب را برای خودش.

حجم ویدیو: 6.53M | مدت زمان ویدیو: 00:01:57
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.