گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)؛

یعقوب سلیمانی: 23 هزار نفر از امدادگران داوطلب هلال احمر برای سی و پنجمین سالگرد بزرگداشت امام خمینی(س) اعلام آمادگی کرده‌اند/ 18 فروند بالگرد و تیم‌های واکنش سریع آماده باش هستند

یعقوب سلیمانی، دبیرکل جمعیت هلال احمر، به خبرنگار روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، گفت: جمعیت هلال احمر در سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(س)، ظرفیت خوبی را به کار گرفته است. بیش از 23 هزار نفر از امدادگران داوطلب ما در سراسر کشور اعلام ‌آمادگی کرده‌اند و در این موضوع آماده‌باش هستند. 18 فروند بالگرد، تیم‌های واکنش سریع، بیش از 3500 دستگاه خودرو و 1140 پایگاه امدادی ما در سراسر کشور به این موضوع اختصاص پیدا کرده است. ما تهران را ویژه پیش‌بینی کرده‌ایم. بیش از 1680 نفر نیروی عملیاتی ما اعلام آمادگی کرده‌اند، تیم‌های واکنش سریع و دو فروند بالگرد حالت آماده‌باش در مجموعه هست. برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفته است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر با تأکید بر اینکه مراسم بزرگداشت امام یک موضوع دلی است، گفت: جمعیت هلال احمر در سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(س)، ظرفیت خوبی را به کار گرفته است. بیش از 23 هزار نفر از امدادگران داوطلب ما در سراسر کشور اعلام ‌آمادگی کرده‌اند و در این موضوع آماده‌باش هستند. 18 فروند بالگرد، تیم‌های واکنش سریع، بیش از 3500 دستگاه خودرو و 1140 پایگاه امدادی ما در سراسر کشور به این موضوع اختصاص پیدا کرده است. ما تهران را ویژه پیش‌بینی کرده‌ایم. بیش از 1680 نفر نیروی عملیاتی ما اعلام آمادگی کرده‌اند، تیم‌های واکنش سریع و دو فروند بالگرد حالت آماده‌باش در مجموعه هست. برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفته است.

مشروح گفت‌وگوی خبرنگار روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، با یعقوب سلیمانی را در ادامه می‌خوانید:

فضای سی و پنجمین سالگرد بزرگداشت امام خمینی(س) را چطور ارزیابی می‌کنید؟

45 سال از پیروزی انقلاب سپری شده و سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام است. مروری داشته باشیم به بدو پیروزی انقلاب و این 35 سال که حضرت امام به ملکوت اعلی پیوسته، توطئه‌ها، مکرها و حیله‌های دشمنان اسلام و انقلاب در عرصه‌های مختلف را شاهد بوده‌ایم. یکی از اهداف دشمنان ما مخدوش کردن اندیشه و تفکر حضرت امام بوده ولی علی‌رغم بسیج و تهییج عمومی دشمنان اسلام در عرصه‌های مختلف، مراسم بزرگداشت امام یک موضوع دلی است.

یعنی برای عزیزانی که به جلسات می‌آیند و عزیزانی که در مراسم شرکت می‌کنند، اجبار و الزامی نیست و به اعتقاد بنده نه تنها توقفی در ترویج مشی، افکار و اندیشه امام نبوده، بلکه هر سال می‌بینیم که نماد خودش را داشته است.

 

جمعیت هلال احمر چه فعالیت‌هایی در سی و پنجمین سالگرد بزرگداشت حضرت امام دارد؟

جمعی از جوانان جمعیت هلال احمر به نمایندگی از سه میلیون نفر داوطلب، به حسینیه جماران آمدند که حضرت امام نفس کشیده و جهان اسلام را مدیریت و فرماندهی کرده و اخلاق‌مداری و عشق به جوانان را ترویج داده تا به امام بگویند که ما راه، مشی، تفکر و اندیشه تو را علی‌رغم همه موانع ادامه می‌دهیم.

جمعیت هلال احمر در سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(س)، ظرفیت خوبی را به کار گرفته است. بیش از 23 هزار نفر از امدادگران داوطلب ما در سراسر کشور اعلام ‌آمادگی کرده‌اند و در این موضوع آماده‌باش هستند. 18 فروند بالگرد، تیم‌های واکنش سریع، بیش از 3500 دستگاه خودرو و 1140 پایگاه امدادی ما در سراسر کشور به این موضوع اختصاص پیدا کرده است. ما تهران را ویژه پیش‌بینی کرده‌ایم. بیش از 1680 نفر نیروی عملیاتی ما اعلام آمادگی کرده‌اند، تیم‌های واکنش سریع و دو فروند بالگرد حالت آماده‌باش در مجموعه هست. برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفته است.

امروزه بالأخره ما می‌بینیم که 35 سال از انقلاب گذشته و هنوز هم در برون مرزها کسانی که دنبال آزادی و استقلال هستند، نام و یاد و گفتمان امام جاری و ساری است و مردم قدرشناس هستند. جمعیت هلال احمر هم با تمام توان، مردمی و با عشق و علاقه در سالگرد رحلت حضرت امام کار و تلاش می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.