نشست صمیمانه مسئولان و دست‌ اندرکاران سی و سومین سالگرد بزرگداشت امام خمینی(س) پیش از ظهر امروز(سه شنبه 21 تیر ماه) برگزار شد.

نشست صمیمانه مسئولان و دست‌ اندرکاران سی و سومین سالگرد بزرگداشت امام خمینی(س) پیش از ظهر امروز(سه شنبه 21 تیر ماه) با حضور نمایندگان سازمان  ها دستگاه های عضو ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) برگزار شد.

نشست مسئولان و دست اندرکاران مراسم سی و سومین سالگرد بزرگداشت امام خمینی (س)

به گزارش خبرنگار روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) سردار احمد ذوالقدر در این نشست گفت: در طول سال و بعضا سه ماه تلاش می شود تا بزرگداشت امام برگزار شود. سالگرد امام هم به مقدار ایام الله اهمیت دارد چون تنها برنامه ای است که همه مسئولان نظام و سفرای کشورهای مختلف و مردم حضور پیدا می کنند تا پیام و راه امام به گوش جهانیان برسد.

جانشین فرمانده قرارگاه شهید فهمیده افزود: اگر تحلیلگران در این 33 سال مسائل داخلی، خاورمیانه و بین‌المللی را کنار هم بگذارند خواهیم دید که امام زنده است و پیام هایی که امام داد و بعضا متوجه نشدیم را امروز داریم می بینیم که تحقق پیدا کرده است؛ از جمله شکل ‌گیری هسته‌ های مقاومت جهانی و مقاومت حزب ‌الله.

وی با بیان اینکه قرارگاه شهید فهمیده یک قرارگاه حاکمیتی است، تصریح کرد: همه سازمان ها و ادارات در این قرارگاه سهم دارند و اولین مأموریتش برقراری امنیت و بعد کمک به برگزاری با شکوه مراسم بزرگداشت امام است. به نظر من بهترین پیام ستاد سالگرد امام این است که با امنیت و آرامش کامل برگزار شد.

ذوالقدر یادآور شد: اعلام شده بود که در استان های مختلف بزرگداشت امام را برگزار کنند و این کار انجام شد و در شهرستان ها و روستا هم این مراسم برگزار شد ولی اشتیاق به حضور در مراسم مرکزی وجود داشت. ما حتما باید توانمان را به سمت  جمعیت میلیونی ببریم و در مجلس شورای اسلامی و دولت بودجه برای این کار در نظر گرفته شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه بزرگداشت امام، بزرگداشت یک نظام است، اظهار داشت: مراسم خوبی در سالگرد ارتحال امام برگزار شد اما بخشی که مقام معظم رهبری فرمودند من راضی نیستم، یعنی از همه ما راضی نیست. به هر حال قوه قضائیه وارد شده، دارند پیگیری می کنند و باید همه ما همت کنیم که این موضوع تکرار نشود. آدم خودسری که ممکن است احساس کند تکلیف او چیزی است را باید بفهمانیم که تکلیف این نیست. چون همه جهان دارد ایران اسلامی را می بیند، ما باید با امنیت و آرامش این مراسم را برگزار کنیم.

نشست مسئولان و دست اندرکاران مراسم سی و سومین سالگرد بزرگداشت امام خمینی (س)

به گزارش خبرنگار روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، محمدحسن نامی نیز در این نشست گفت: همه سازمان ها سهم بزرگی در مراسم بزرگداشت امام داشتند که می تواند وزن ژئوپلتیکی جمهوری اسلامی ایران را ارتقاء بدهد. چون حکومت بر اساس حضور مردم است و دوست و دشمن می بیننند چه طور این اتفاق با حضور پررنگ مردم رقم خورده است و مثل مانور نیروهای نظامی است که فقط بگوییم ما آماده هستیم.

نماینده دولت در ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) افزود: ان شاء الله کاری کنیم که سال آینده با تعداد بیشتری از مردم مشتاق این مراسم را به نحو احسن برگزار کنیم و از هرگونه اقداماتی که نظم جلسه را مورد هدف قرار بدهد، باید جلوگیری کنیم، که آن هم می تواند به همین اندازه آسیب داشته باشد.

وی اظهار داشت: حضرت امام هیچ گاه روایت معرفت و علم نمی کرد بلکه تولید معرفت و علم می کرد. این به عنوان یک هدف و شاخص مهم جلوی چشم ما باشد و در این جهت حرکت کنیم. امسال سال اولی بود که خیلی از مسئولین عوض شده بودند و در بزرگداشت امام تلاش شد همه مواردی که باید را انجام بدهند؛ ولی برخی موارد تأخیر داشت و ان شاء الله سال آینده باید مصمم تر این مراسم را برگزار کنیم.

نشست مسئولان و دست اندرکاران مراسم سی و سومین سالگرد بزرگداشت امام خمینی (س)

به گزارش خبرنگار روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، صالح طبری نیز در این نشست با اشاره به اینکه شاید اولین و شلوغ ترین مراسم پسا کرونا در حرم امام برگزار شد، گفت: از بدو تشکیل جلسات تا انتها وزارت بهداشت یک همکاری تمام قد داشت تا این امر عظیم، مهم و بزرگ با دقت انجام شود و هیچ اتفاقی برای بهداشت مردم رخ ندهد.

مسئول کمیته بهداشت و درمان ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، تصریح کرد: تعداد کل بیماران، اعم از بیمارانی که برای فشار خون و یا تست قند خون مراجعه کردند، 2425 نفر بودند و 21 نفر اعزام به بیمارستان شدند و برای اولین بار خودروی برگشت برای این افراد در نظر گرفتیم؛ برای اولین بار در سامانه جنگ نوین شرکت کردیم و برای اولین بار آمبولانس های خصوصی را در این مراسم به کار گرفتیم.

نشست مسئولان و دست اندرکاران مراسم سی و سومین سالگرد بزرگداشت امام خمینی (س)

سردار حمید هداوند، جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ، نیز در این نشست گفت: نیروی انتظامی تهران بزرگ تا فاصله 10 کیلومتری از حرم امام پوشش سنگین امنیتی داشت و در آن سه روز بیش از 20 هزار نیرو به کار گرفتیم که 80 درصد آنها اطراف حرم بودند.

نشست مسئولان و دست اندرکاران مراسم سی و سومین سالگرد بزرگداشت امام خمینی (س)

به گزارش خبرنگار روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، سردار محمدرضا موحدی نیز در این مراسم به ارائه گزارشی از فعالیت های فرهنگی نیروهای مسلح در حوزه های ترویج و تبیین مکتب امام خمینی(س) پرداخت و همچنین گزارشی از برنامه های عمومی و اختصاصی پیروان ادیان الهی در سی و سومین سالگرد بزرگداشت امام خمینی(س) ارائه کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.