پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

مسئول کمیته امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س):

امام خمینی(س) تجسم عینی اسلام ناب محمدی(ص) در عصر حاضر است

مسئول کمیته امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) گفت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی که تجسم عینی اسلام ناب محمدی(ص) در عصر حاضر بوده اند و لازم است افکارش به عنوان چراغ راهنمای نسل جوان و نوجوان در مسیر تعالی، توسعه و پیشرفت کشور مورد استفاده قرار گیرد.

سومین جلسه کمیته امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) چهارشنبه(21 اردیبهشت ماه) با حضور نمایندگانی از دستگاه ها، وزارتخانه ها، دانشگاه ها و سازمان های عضو این کمیته در جوار حرم مطهر امام خمینی(س) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، سید احمد حسینی در این جلسه گفت: موضوع تبیین و ترویج افکار و اندیشه های امام در قالب یک طرح پژوهشی کلان و مشخص شدن راهکارهای مورد نیاز که همه ابعاد آن متناسب با جوانان و دانشجویان باشد، باید به عنوان راهنمای عمل در همه برنامه ها مورد توجه مسئولین ذیربط قرار گیرد.

مسئول کمیته امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، افزود: لازم است دانشگاهیان، فرهنگیان و همه جوانان این کشور که دوران حضور امام را درک نکرده اند با ابعاد فکری حضرت امام کاملا آشنا شوند تا رهبر کبیر انقلاب اسلامی که تجسم عینی اسلام ناب محمدی(ص) در عصر حاضر بوده اند، افکارش به عنوان چراغ راهنمای نسل جوان و نوجوان در مسیر تعالی، توسعه و پیشرفت کشور مورد استفاده قرار گیرد.

گفتنی است، در این جلسه که با حضور نمایندگانی از دستگاه ها، دانشگاه ها و وزارتخانه های این کمیته برگزار شد، مقرر شد هفتم تا 14 خرداد ماه به عنوان هفته بزرگداشت یاد و نام امام در دانشگاه ها، مدارس و مراکز مرتبط با جوانان نامگذاری و برنامه های ویژه ای در سراسر کشور به این مناسبت ترتیب داده شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.