به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد طاهری روز دوشنبه در این باره اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان های خاش و سراوان با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان در چند روز گذشته از فعالیت یک باند که به طور مسلحانه قصد انتقال موادمخدر از مناطق شرقی به استان های مرکزی کشور را داشتند با خبر شدند.
وی افزود: پس از اقدامات شبانه روزی و رصد مسیرهای تردد اعضای این باند، یگان های عملیاتی پلیس با شناسایی خودروهای قاچاقچیان در یک درگیری مسلحانه موفق به دستگیری یک قاچاقچی، توقیف چهار دستگاه خودرو و کشف 851 کیلو و 755 گرم تریاک، 10 کیلو و 760 گرم مرفین و 258 کیلو و 700 گرم حشیش شدند.
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در همین راستا ماموران انتظامی شهرستان دلگان با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر ایرانشهر با یک سری تحقیقات گسترده به اطلاعاتی در خصوص جابه جایی محموله مواد افیونی در مسیرهای روستایی این شهرستان دست یافتند.
وی ادامه داد: جان برکفان پلیس مبارزه با موادمخدر در مسیر آنها کمین کرده که قاچاقچیان با مشاهده آنان با تغییر مسیر به سمت بیابان های اطراف متواری و پس از مدتی تعقیب و گریز خودروها را رها و با استفاده از تاریکی شب و عوارض زمین متواری شدند.
سرهنگ طاهری عنوان کرد: در این عملیات ماموران ضمن دستگیری 2 سوداگر مرگ و توقیف سه دستگاه خودرو در پاکسازی از منطقه، یک تن و هشت کیلو و 670گرم تریاک، هفت کیلو و 650 گرم هروئین و 2 کیلو و 600 گرم شیشه، یک قبضه سلاح کلاش به همراه 2 تیغه خشاب و 122عدد فشنگ جنگی کشف کردند.
وی افزود: تحقیقات برای دستگیری بقیه اعضای این 2 باند ادامه دارد.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.