مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی جنوب سیستان و بلوچستان بر لزوم نوسازی تانکرهای سوخت قدیمی جنوب سیستان و بلوچستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، باهدف ارتقا کیفیت خدمات شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی جنوب استان، نشست مشترکی با حضور مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه چابهار و مدیران شرکت های حمل و نقل برگزار شد. 

 مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی جنوب سیستان و بلوچستان در این جلسه ضمن تقدیر از عملکرد مجموعه فعالان عرصه حمل‌ونقل منطقه بر نقش جایگاه حمل‌ونقل به‌عنوان یکی از راهبردی ترین فعالیت‌های زیربنایی هر کشور تاکید کرد و اظهار داشت: اهمیت حمل و نقل در تحرک چرخه اقتصادی کشور، جایگاهی رفیع و ارزشمند است و به تبع آن توجه به فعالان عرصه سوخت‌رسانی باید در راس تمامی دغدغه های مسولین قرار گیرد .

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های جنوب استان بر لزوم نوسازی تانکرهای دست‌ساز و قدیمی جنوب استان تاکید و افزود: تبدیل این تانکرها به تانکرهای استاندارد ضمن تامین منافع مشترک رانددگان، شرکت‌های حمل و نقل و سایر ذی‌نفعان امری بسیار مهم و اجتناب ناپذیر برای جلوگیری از بروز تخلفات خواهد بود.

نخعی ضمن اشاره به عزم جدی منطقه برای پیگیری  تامین پارکینگ نفتکش‌ها در انبار نفت سردار شهید شوشتری چابهارتوسط شرکت‌های حمل و نقل منطقه، خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت حساس انبار چابهار ضرورت تامین پارکینگ مناسب برای نفتکش‌ها بیش از هر زمان دیگر احساس می‌شود.

در ادامه پیشنهادها و چالش‌های عرصه حمل‌ونقل منطقه مورد بحث  قرار گرفته و بر استمرار برگزاری این جلسات مورد تاکید قرار گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.