به گزارش ایرنا سید دانیال محبی روز جمعه در دیدار با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور در زاهدان اظهار داشت: علاوه بر اختیارات کم مدیران، مشکلات دیگری نیز در سیستان و بلوچستان وجود دارد که برخی از آنها به مسائل فرهنگی مربوط می شود.
وی افزود: شهرستان ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان از لحاظ شاخصه های فرهنگی در بالاترین سطح و چابهار کمترین شاخصه های فرهنگی را دارد که بازتاب این امر را می توان در رشد حاشیه نشینی در این شهرها مشاهده کرد.
وی تصریح کرد: همچنین در نوار شرقی سیستان و بلوچستان وضعیت اقتصادی مطلوب نیست و بیکاری در آن بسیار زیاد است.
وی ادامه داد: سیستان و بلوچستان در بخش بهداشت و برخی بیماری ها مانند سو تغذیه و نیز بیماری های حاصل از ازدواج های فامیلی وضعیت مطلوبی ندارد.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: چنانچه کارخانه سیمان توسط تامین اجتماعی در جنوب و بیمارستان در مناطق حاشیه نشین زاهدان مرکز این استان ساخته شود می توان شاهد پیشرفت مولفه های سلامت و اشتغال در این مناطق بود.
محبی اظهار داشت: سیستان و بلوچستان بر اساس آمار موجود جزء امن ترین استان های کشور محسوب می شود که این امر نشاندهنده وفاداری مردم به نظام است.
وی بیان کرد: مدیران تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان عملکرد مطلوبی در ارائه خدمات به مردم این استان دارند که قابل تقدیر است.
به گزارش ایرنا سید تقی نور بخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور و هیات همراه امروز/جمعه /به زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان سفر کردند.
دیدار با استاندار سیستان و بلوچستان و سخنرانی در میان نمازگزاران زاهدان از جمله برنامه های نوربخش به این شهرستان بود.
وی همچنین عصر روز جمعه به منظور افتتاح چند طرح در روز شنبه به شهرستان های سراوان و خاش در جنوب سیستان و بلوچستان سفر می کند.
7311**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.