به گزارش ایرنا دکتر محمد حسین اباذری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این واحد درمانی با دارا بودن بخش های تخصصی مختلف هچون داخلی، زنان، عفونی، قلب، آزمایشگاه و سونوگرافی تاکنون در 2 شیفت روزانه پذیرای حدود 600بیمار بود که هم اینک 300 بیمار دیگر نیز به این ظرفیت افزوده شد.
وی با اشاره به خدمات بهداشتی درمانی تامین اجتماعی در سیستان و بلوچستان افزود: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در 2 بخش درمان مستقیم و غیر مستقیم در حال ارائه خدمات درمانی بهینه به بیمه شدگان این سازمان و سایر مراجعان در بیمارستان تامین اجتماعی زاهدان، درمانگاه صاحب الزمان(عج)، پلی کلینیک تخصصی امام جعفرصادق (ع) زاهدان و چهار درمانگاه در شهرستان های خاش، سراوان، ایرانشهر، چابهار، بیمارستان هامون در شهرستان زابل و دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی در زاهدان است.
وی ادامه داد: همچنین 2 بیمارستان توسط سازمان تامین اجتماعی در شهرستان های ایرانشهر و چابهار ساخته شد که براساس مصوبات هیات دولت به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان واگذار شده است.
مدیر درمان تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: براساس مصوبات هیات مدیره سازمان ارائه تمام خدمات درمانی برای بیمه شدگان تامین اجتماعی در این 2 بیمارستان همچون سایر بیمارستان های این نهاد به طور 100درصد رایگان انجام می شود.
اباذری با اشاره به چشم انداز سازمان تامین اجتماعی گفت: مدیریت درمان این سازمان در سیستان و بلوچستان براساس افق برنامه سال 1404 در میان مدیریت ‏های درمان سازمان تامین اجتماعی سراسر کشور بسیار موفق و کارآمد بوده است.
وی خاطرنشان کرد: ماموریت مدیریت درمان سیستان و بلوچستان در راستای چشم انداز ترسیم شده راهبری، نظارت و پشتیبانی از مراکز تابعه خود برای خدمات رسانی به جامعه هدف است.
وی گفت: همچنین ارزش های سازمانی نظیر برنامه محوری، امانت داری، پاکدستی و کرامت انسانی، تعهد حرفه ای و اخلاق گرایی، توانمندی و عدالت محوری و بهبود مستمر در راستای ارزش‏های سازمان تامین اجتماعی تعیین شده است.
7311**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.