سید تقی نوربخش روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در زاهدان اظهار داشت: بخش عمده این تسهیلات در زمینه مسکن اجتماعی است که در اختیار بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی قرار می گیرد.
وی ادامه داد: 30 میلیارد ریال از این مبلغ در هفته جاری به بیمه شدگان تامین اجتماعی در سیستان و بلوچستان تعلق خواهد گرفت.
وی هدف از سفر خود به سیستان و بلوچستان را دیدار با جامعه کارگران و کارفرمایان، سفر به برخی از شهرهای این استان، ارتقاء شیفت مرکز درمانی ایرانشهر و بازدید از مراکز درمانی و بیمه ای خاش ذکر کرد.
وی تصریح کرد: همچنین با توجه به تصویب بودجه ایجاد مرکز درمانی در سراوان این امر نیز بررسی خواهد شد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور خاطرنشان کرد: گسترش خدمات در زاهدان از لحاظ تجهیزات و خدمات بیمارستانی نیز در دستور کار قرار دارد.
نوربخش با اشاره به حذف نسخه پرینت گرفته شده دفترچه های تامین اجتماعی گفت: دفترچه های بیمه از ابتدای سال 96 در مراکز این سازمان حذف و تنها با استفاده از کد ملی افراد زیر پوشش، نسخه الکترونیک ایجاد شد.
وی افزود: حدود 100 میلیون نسخه الکترونیک پارسال در مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی تولید شده است و هم اینک در هیچ یک از مراکز درمانی این سازمان نیاز به دفترچه نیست.
وی ادامه داد: همچنین در مراکز طرف قرارداد سازمان تامین اجتماعی در چهار استان یزد، اصفهان، گیلان و مازندران حذف دفترچه انجام شده است.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور با اشاره به پوشش داروها توسط این سازمان گفت: تامین داروهای بیماران خاص همچون بیماران پروانه ای و MS در بودجه 97 این سازمان در نظر گرفته شده است.
نوربخش بیان کرد: اختصاص تجهیزات MRI در بیمارستان زاهدان نیز در این سفر بررسی و نتیجه آن اعلام می شود.
به گزارش ایرنا سید تقی نور بخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور و هیات همراه امروز/جمعه /به زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان سفر کردند.
دیدار با استاندار سیستان و بلوچستان و سخنرانی در میان نمازگزاران زاهدان از جمله برنامه های نوربخش به این شهرستان بود.
وی همچنین عصر روز جمعه به منظور افتتاح چند طرح در روز شنبه به شهرستان های سراوان و خاش در جنوب سیستان و بلوچستان سفر می کند.
7311**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.