به گزارش ایرنا حجت الاسلام احمد راهداری در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه زاهدان با بیان اینکه دشمنان اسلام در هر برهه از زمان توطئه های مختلف علیه این نظام الهی اعمال می کنند، اظهار داشت: استکبار جهانی که از مواضع قدرتمندانه و عزتمندانه جمهوری اسلامی در مقابل توطئه های خود در منطقه به ستوه آمده اند با ایجاد جو ایران هراسی به دنبال تضعیف و عقب نشینی این نظام هستند.
وی ادامه داد: دشمنان بدانند این نظام مقدس که چهار دهه از پیروزی آن می گذرد و با خون هزاران شهید آبیاری شده روز به روز با وحدت و همدلی مردم در جهان قدرتمندتر و رهروان آن در میان ملت های آزاده بیشتر می شود.
وی با اشاره به حوادث اخیر خیابان پاسداران تهران از قوه قضاییه خواست بدون هیچ ملاحظه ای با مسببان این حادثه برخورد کنند.
به گزارش ایرنا، در نا آرامی های دوشنبه شب (سی ام بهمن ماه) خیابان پاسداران تهران سه نفر از عوامل نیروی انتظامی و 2 نفر از نیروهای بسیج به شهادت رسیدند.
امام جمعه موقت زاهدان خواستار هوشیاری مردم در برخورد با فتنه های جدید دشمنان نظیر راه اندازی آشوب و رواج ناامیدی در جامعه شد و گفت: لازمه ناکامی توطئه دشمنان هوشیاری و بیداری مردم است.
حجت الاسلام راهداری با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری در اسفند اظهار داشت: برگزاری این جشن همزمان با آغاز سال جدید سبب ایجاد فضای صفا، صمیمیت و همدلی میان مردم و نهادینه کردن فرهنگ نوع دوستی می شود.
وی تاکید کرد: کمک به نیازمندان و دستگیری از مستمندان یکی از سیره های اخلاقی و روش ائمه اطهار(ع) است که باید افراد با الگو گرفتن از این بزرگواران باعث رفع چالش های اقتصادی این قشر از جامعه شوند.
به گزارش ایرنا امسال جشن نیکوکاری از 16 تا 18 اسفند در مدارس، پایگاه‌های مستقر در سطح شهرها و میعادگاه‌های نمازجمعه با شعار «جوانه لبخند می کاریم» همزمان با سراسر کشور در سیستان و بلوچستان برگزار می شود.
امام جمعه موقت زاهدان با بیان اینکه حکومت ما حکومت مستضعفان است گفت: مسئولان باید رفع محرومیت در جامعه را در دستور کار خود قرار دهند.
حجت الاسلام راهداری کاشت نهال را یک صدقه جاریه برای افراد ذکر کرد و گفت: ضروری است همگان با فضیلت دانستن کاشت نهال از حسنات و ثواب مداوم و مستمر این اقدام بهره مند شود.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.