مجید وحیدیان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 357 فیلم در حوزه های آزاد و بخش ویژه(پیشگیری از آسیب های اجتماعی) به دبیرخانه هفتمین جشنواره ملی فیلم دانشجویی ارسال شده است.
وی بیان کرد: در مجموع 59 فیلم در مدت سه روز به نمایش گذاشته می شود.
وی افزود: این جشنواره در 2 بخش فیلم مستند کوتاه و بلند، انیمیشن و فیلمنامه با هدف نمایش آثار دانشجویی در حال برگزاری است.
وی ادامه داد: همچنین در بخش فیلمنامه 84 فیلم به این جشنواره ارسال شده است.
وی تصریح کرد: به برگزیدگان انیمیشن در بخش بهترین فیلم تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و 15 میلیون ریال جایزه نقدی، به بهترین کارگردانی تندیس جشنواره و دیپلم افتخار به همراه 12 میلیون ریال جایزه نقدی و به بهترین دستاورد فنی و هنری تندیس جشنواره و دیپلم افتخار به همراه 10 میلیون ریال جایزه نقدی اهدا خواهد شد.
وحیدیان اظهار داشت: دانشگاه سیستان و بلوچستان با همکاری اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ستاد مبارزه با مواد مخدر، هفتمین جشنواره ملی فیلم دانشجویی را می کند.
وی ادامه داد: این جشنواره تلاش کوچکی برای جمع آوری ایده های هنرمندانه دانشجویان جوان است.
وی تصریح کرد: مدت زمان آثار در بخش کوتاه داستانی؛ از یک تا 30 دقیقه، بخش مستند (کوتاه) از 10 تا 30 دقیقه و بخش مستند (بلند) بیشتر از 30 دقیقه است.
مدیرکل فرهنگی دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: این جشنواره در سطح ملی برنامه ریزی شده و تمامی دانشجویان دانشگاه های دولتی و غیر دولتی می توانند در این جشنواره شرکت کنند.
وحیدیان اظهار داشت: علاقمندان برای اطلاع از جزییات نمایش آثار در سالن ملاصدرا دانشکده ادبیات دانشگاه سیستان و بلوچستان می توانند به وب سایت جشنواره به نشانی http://stufilmfestival.ir مراجعه کنند.
3213**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.