به گزارش ایرنا سید دانیال محبی چهارشنبه شب در نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با وجود ظرفیت های زیاد این استان تجارت این منطقه در سطح ملی تاثیر گذار نیست که باید همه دستگاه ها در این زمینه تلاش کنند.
وی با تاکید بر اینکه همه دستگاه ها و بخش خصوصی باید با مشارکت و هم افزایی، سطح تجارت و زمینه سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان را توسعه دهند، ادامه داد: برای رفع موانع پیش روی سرمایه گذاری و رونق کسب و کار و تجارت باید مبتنی بر قانون عمل شود.
وی با اشاره به اینکه در گذشته قیمت اراضی که برای طرح های سرمایه گذاری واگذار می شده نسبت به سایر استان ها بالاتر بوده است، تصریح کرد: این موضوع باعث رغبت نداشتن سرمایه گذاران شده بود که بر اساس اختیارات استان و با همکاری دستگاه های مرتبط، قیمت این اراضی با تخفیف٨٠ درصدی در اختیار سرمایه گذاران قرار گرفت.
استاندار سیستان و بلوچستان بر آزمایش همزمان فلزات سنگین بر روی برخی کالاهای خوراکی توسط اداره کل استاندارد و دانشگاه علوم پزشکی اشاره کرد و بر بررسی و رفع موازی کاری ها در این حوزه تاکید کرد.
به گزارش ایرنا در این نشست مشکلات صادرات کالا به کشورهای همسایه، مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی، برنامه های افزایش مبادلات تجاری با کشورهای همسایه، اعطای مشوق های مختلف برای رونق کسب و کار و تجارت و مسائل مربوط به نگهداری و تعمیر سیستم های نوین آبیاری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.