نور احمد درخوش روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد تا پایان سال آسفالت این مناطق به 130 هزار متر مربع برسد.
وی با بیان اینکه معابر فرعی شهر ایرانشهر از داشتن آسفالت مناسب محروم است گفت: آسفالت این معابر تا پایان امسال در دستور کار شهرداری است.
وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح 33 میلیارد ریال اختصاص یافته اظهار داشت: نهضت آسفالت در ایرانشهر همزمان با روزهای پایانی امسال در قالب طرح استقبال از سال نو کلید خورد و اقدامات موثری در این زمینه انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: لکه گیری و روکش آسفالت معابر شهری تا پایان امسال انجام می شود.
شهردار ایرانشهر گفت: با توجه به عزم راسخ مسئولان شهرداری و شورای اسلامی شهر امید است با اختصاص بودجه و اعتبار مناسب و از همه مهمتر همکاری و تعامل شهروندان، تا پایان سالجاری به برنامه های از پیش تعیین شده آسفالت معابر اصلی و فرعی از جمله خیابان های سرباز، مولوی، شهید مالکی، سعدی، فردوسی، خاتم و سایر نقاط انجام شود.
به گزارش ایرنا شهر ایرانشهر با بیش از یکصد هزار نفر جمعیت و 40 کیلومتر مربع وسعت یکی از کلانشهرهای استان سیستان و بلوچستان است.
ایرانشهر در فاصله 340 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در مسیر ترانزیتی چابهار، زاهدان- میلک و چابهار - بم واقع شده است.
7314**3213 خبرنگار: محمد هادی **انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.