به گزارش ایرنا، رحمانی فضلی در این بازدید آخرین وضعیت، مسائل و مشکلات مناطق حاشیه نشین چابهار در زمینه نبود برق، شبکه آبرسانی، بهداشت، آموزش و نابسامانی معابر عمومی خاکی را مورد بررسی قرار داد.
معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار در حاشیه این بازدید به خبرنگار ایرنا گفت: چابهار یکی از چهار شهر دارای بیشترین آمار جمعیتی حاشیه نشین در استان سیستان و بلوچستان است که متاسفانه از داشتن امکانات اولیه مانند آب، برق، بهداشت و آموزش محروم هستند.
ایوب درویشی اظهار داشت: ساماندهی مناطق حاشیه نشینی کمب، هوت آباد، رمین، عثمان، جنگلوک، روبروی پمپ بنزین منطقه آزاد، میرآباد، مراد آباد وغیره ضروری است.
به گزارش ایرنا روستای کُمب از توابع شهرستان چابهار در پنج کیلومتری جاده چابهار- رمین واقع شده است و بیش از 23 هزار نفر جمعیت دارد.
چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی ایران و سرزمین موج و مرجان واقع در قلب مَکُّرانِ بلوچستان و در فاصله 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از 2 شهر به نام های چابهار و نگور، سه بخش مرکزی، دشتیاری و پلان، 6 دهستان و 438 روستا تشکیل شده است.
روحانی و هیات همراه در نخستین سفر استانی خود در دولت دوازدهم روز شنبه وارد منطقه سیستان در شمال سیستان و بلوچستان شدند و بعد از دیدار با مردم منطقه سیستان و شرکت در نشست های مختلف و افتتاح طرح ها در زاهدان، شب گذشته وارد چابهار شدند و امروز فاز نخست بندرشهید بهشتی چابهار با دستور رئیس جمهوری افتتاح شد.
در این سفر وزرای نیرو، کشور، جهاد کشاورزی و ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس سازمان میراث فرهنگی، رئیس سازمان بهزیستی و معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده دکتر روحانی را همراهی می کنند.
3043**3213 **6081 خبرنگار: رستم کریمی نژاد **انتشاردهنده: حیدرسرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.