به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد پیری زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه خاش اظهار داشت: پیامبر اسلام (ص) پیوند دهنده قلبها و عامل اصلی اتحاد، همدلی و انسجام در جامعه اسلامی است.
وی بیان کرد: احترام گذاشتن به قانون و پیاده کردن آن در زندگی سبب کاهش مشکلات جامعه می شود.
وی تصریح کرد: دانشجویان به عنوان نخبگان و افراد آگاه و پویا در جامعه نقش مهمی برای هدایت افکار جامعه بر عهده دارند و به راحتی می توانند به توسعه، رشد و آبادانی کشور کمک کنند.
امام جمعه مسجد جامع توحیدیه اهل سنت شهرستان خاش نیز در خطبه های این هفته گفت: پیامبر اسلام، قرآن کریم، بیت الله الحرام، نماز و عقیده داشتن به توحید و یگانگی خداوند از عوامل اتحاد و یکپارچگی امت اسلام به شمار می رود.
مولوی محمدعلی شهنوازی اظهار داشت: چنگ زدن به ریسمان الهی و عمل به دستورات خداوند در قرآن کریم و سیرت رسول الله (ص) سبب کامیابی مسلمانان در دنیا و آخرت می شود.
امام جمعه مسجد جامع الخلیل اهل سنت شهرستان خاش نیز در خطبه های این هفته گفت: پیامبر اسلام محور و شاخص وحدت در میان مسلمانان است و عمل به دستورات خداوند در قرآن کریم نجات بخش امت اسلامی از تباهی و گمراهی است.
مولوی محمدعثمان قلندرزهی اظهار داشت: اخیرا یکی از استادان حوزه علمیه مدینه العلوم خاش ربوده شده که برای آزادی و نجات جان وی همه ارکان نظام اعم از استاندار و معاونان وی، نمایندگان مردم در مجلس، فرمانداران خاش و ایرانشهر و مسئولان و کارکنان ادارات و نهادها، اعضای شورای تامین خاش شامل اطلاعات، سپاه، نیروی انتظامی و اداره آگاهی و علما، بزرگان، معتمدان و اقشار مختلف مردم تلاش و همکاری داشتند که قابل تقدیر است.
مولوی عبدالستار حسین زهی امام جمعه مسجد جامع حنفاء اهل سنت شهرستان خاش نیز در موضوع رسالت پیامبر اسلام(ص) و اهمیت حفظ وحدت و یکپارچگی در جامعه مطالبی را عنوان کرد.
به گزارش ایرنا خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310** 3213 خبرنگار: محمدامین میربلوچزهی **انتشار دهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.