به گزارش ایرنا مراسم تشییع و خاکسپاری این هنرمند با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار، مدیران کل صدا و سیما و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان و اقشار مختلف هنرمندان استان و خانواده مرحوم برگزار شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: عباسعلی حداد هنرمند عرصه سینمای استان و کارمند این مجموعه روز گذشته به دلیل بیماری به دیار حق شتافت.
حسین مسگرانی اظهار داشت: این هنرمند متولد 1349 به دلیل بیماری فلج اعصاب از اواسط سال گذشته توان فعالیت کاری و هنری خود را از دست داده بود و هفته قبل به دلیل شدت بیماری در بیمارستان بستری شد.
وی افزود: این نویسنده فعال در عرصه سینما و تلویزیون با توجه به شدت بیماری روز گذشته در سن 47 سالگی به دیار حق شتافت.
وی گفت: استاد حداد فعالیت هنری خود را ابتدا با انجمن سینمای جوان زاهدان آغاز کرد و بعد به استخدام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان درآمد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با عرض تسلیت این ضایعه سنگین به همسر، پسر و 2 دختر و سایر اعضای خانواده این هنرمند اظهار داشت: نویسندگی سریال پوست پیاز و ابروی باز و مستندهای گاندو، میرزا، پرواز در آب، بدوار و دستباف های استان از جمله آثار این هنرمند بوده است.
مسگرانی افزود: استاد حدادی به عنوان کارشناس و سپس سرپرست اداره سینمای سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان فعالیت می کرد و سال گذشته موفق به دریافت درجه 2 هنری شد.
3042**6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.