به گزارش ایرنا در پیام آیت الله سلیمانی خطاب به آیت الله علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه آمده است: خبر وقوع زلزله سهمناک شب گذشته که موجب خسارات فراوان و جان باختان شماری از مردم غرب میهن اسلامی شد، تأثر و اندوه فراوان را برای ملت ایران به دنبال داشت.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان های سیستان و بلوچستان و کرمان در این پیام علاوه بر ابراز همدردی با آیت الله علما و داغدیده گان این حادثه دلخراش، از خداوند منان برای درگذشتگان مغفرت و برای مصیبت دیده گان صبر و سلوان مسئلت و برای آسیب دیدگان و مجروحان آرزوی بهبودی و شفای عاجل کرد.
در ادامه این پیام آمده است: بی گمان مردم سیستان و بلوچستان غمخوار هموطنان خویش در آن منطقه بوده و آمادگی خود را برای هرگونه کمک اعلام می کنند تا ملت انقلابی ایران اسلامی با وحدت و همدلی از این ابتلاء الهی سرفراز بیرون آید.
به گزارش ایرنا ساعت 21 و 48 دقیقه یکشنبه شب زلزله ای به بزرگی 7.3 ریشتر استان کرمانشاه و استان های غربی کشور را بشدت لرزاند و خسارت های زیادی به غرب این استان وارد کرد.
رضا محمودیان مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از افزایش کشته های زلزله در این استان به 200 نفر خبر داد و گفت: آمار زخمی ها هم تا هشت صبح دوشنبه به هزار و 500 نفر رسیده است.
7316**3042 خبرنگار: عصمت جهانی **انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.