به گزارش ایرنا، مراسم گرامیداشت 13 آبان در بخش زرآباد همزمان با سراسر کشور اسلامی با حضور گسترده آحاد مردم و مسئولان بویژه حضور پر شور دانش آموزان با سردادن شعارهای انقلابی و مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی برگزار شد.
امام جمعه اهل سنت شهر زرآباد در این مراسم گفت: سیاست های سلطه طلبانه ی آمریکا برای ملت ایران اسلامی قابل قبول نیست.
مولوی عبدالملک مهروزهی اظهار داشت: حضور مردم در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی از جمله انتخابات و راهپیمایی ها بیانگر حمایت مردم از نظام، آرمان‌های انقلاب، امام و شهداست.
وی با اشاره به نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در امنیت و آبادانی ایران اسلامی ادامه داد: ملت ایران بار دیگر اقتدار خود را به رخ جهانیان کشید.
بخشدار زرآباد نیز در این مراسم گفت: حضور مردم به صورت باشکوه در راهپیمایی 13 آبان پاسخی به یاوه‌ گویی‌های استکبار جهانی و حرکت در مسیر شهدا، ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی است.
عبدالمجید احلال زهی ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران برای ستم دیدگان جهان امید و برای ستمکاران ترس و وحشت به همراه داشت.
به گزارش ایرنا بخش زرآباد در 150 کیلومتری شهرستان کنارک استان سیستان و بلوچستان و در 170 کیلومتری شهرستان جاسک هرمزگان واقع شده است.
بندر کنارک در 700 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان و در سواحل دریای مکران و همسایگی شهرستان چابهار و استان هرمزگان واقع شده است.
7316** 3213 خبرنگار: عصمت جهانی **انتشاردهنده: اکبر نوری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.