نادر میرشکار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عمده این واحدها که بیشتر آنها کوچک هستند در شهرستانهای تازه تاسیس از جمله دلگان، بزمان، مهرستان و فنوج وجود دارند که سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان با ایجاد نمایندگی های خود در این شهرستان ها پروانه دار کردن این واحدها را در دستور کار جدی خود قرار داده است.
وی ادامه داد: از مجموع کل واحدهای بدون پروانه کسب سیستان و بلوچستان بیش از 2 هزار و 600 واحد صنفی در سایت ایرانیان اصناف ثبت و در شرف اخذ پروانه کسب هستند.
وی افزود: به سایر واحدهای صنفی بدون پروانه کسب سیستان و بلوچستا نیز اخطارهای لازم داده شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان بیان کرد: هم اینک بیش از 38 هزار واحد صنفی در قالب 10 اتاق اصناف و 171اتحادیه صنفی در این استان فعالیت می کنند که زمینه ساز اشتغال بیش از 60 هزار نفر شده اند.
میرشکار افزود: همچنین افزون بر 25 هزار و 600 کارتخوان در فروشگاههای صنفی سیستان و بلوچستان نصب و 9 هزار و800 واحد صنفی نیز مجهز به صندوق مکانیزه فروش شدند.
به گزارش ایرنا استان سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومترمربع (معادل 5/11 درصد مساحت کشور) و بیش از 2 میلیون و 775 هزار نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود.
7316**3213 خبرنگار: عصمت جهانی **انتشاردهنده: اکبر نوری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.