به گزارش ایرنا مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان امروز جمعه در پاسخ به سخنان گستاخانه و غلط ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و حمایت از رهبر معظم انقلاب و دولت با سردادن شعار «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» راهپیمایی کردند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان به خبرنگار ایرنا گفت: مردم ولایتمدار و غیور استان همگام با سایر هموطنان سراسر کشور امروز بعد از نمازجمعه در محکومیت سخنان رئیس جمهوری آمریکا علیه ملت ایران، راهپیمایی اعتراض آمیز برگزار کردند.
عباس صفدری اظهار داشت: پاسخ به سخنان گستاخانه، ابلهانه و سخیف ترامپ، رئیس جمهوری دولت مستکبر و شیطان صفت آمریکا علیه ملت با فرهنگ و سلحشور ایران مهمترین دلیل برگزاری این راهپیمایی همزمان با نخستین روز ماه محرم و آغاز هفته دفاع مقدس بوده است.
وی گفت: نمازگزاران مومن و انقلابی زاهدان پس از اقامه نمازجمعه از خروجی مصلی تا تقاطع آزادی و مصلی و نمازگزاران دیگر نقاط استان نیز در مسیرهایی مشابه راهپیمایی انجام دادند.
به گزارش ایرنا استان سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومترمربع (معادل 5/11 درصد مساحت کشور) و بیش از 2 میلیون و 775 هزار نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود.
3042**6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.