دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان عصر چهارشنبه در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مراکز توسط بخش خصوصی ایجاد شد که زیر نظر ادارات بهزیستی و بهداشت و درمان فعالیت می کنند.
هادی مرعشی افزود: برای راه اندازی این مراکز افزون بر 300 میلیون ریال هزینه شده است و به حدود 250 فرد گرفتار در دام اعتیاد خدمات داده می شود.
وی بیان کرد: هم اینک 41 مرکز گذری کاهش آسیب با مدیریت خودگردان در استان ایجاد و مجوز فعالیت 15 مرکز گذری کاهش آسیب در روستاهای استان نیز اخذ شده است.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان افزود: امسال 2 مرکز میان ‌مدت ماده 15 در زاهدان و چابهار، 2 مرکز پناهگاه شبانه در سراوان و چابهار و 10 مرکز گذری کاهش آسیب خودگردان در سطح استان راه‌ اندازی می شود.
محمد احمدی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خاش نیز در این مراسم گفت: همت و اراده خانواده ها و متولیان امور ساماندهی معتادان در این شهرستان ارزش دارد و باید قدردان این افراد دلسوز باشیم که توانسته اند به نجات انسان گرفتار در دام از یک پدیده شوم کمک کنند.
به گزارش ایرنا مرکز گذری شفا، سرپناه شبانه همیاری و مرکز درمانی گلستان خاش با هدف خدمات دهی به معتادان با حضور دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر و مدیر کل بهزیستی سیستان و بلوچستان، امامان جمعه شیعه و سنی و شماری از مسئولان محلی افتتاح شد.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310**3042 خبرنگار: محمدامین میربلوچزهی انتشار دهنده: محدثه حیدری گرجی
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.